49367986
Žitná 1575/49, Praha Nové Město (Praha 1), 110 00
Odštěpný závod zahraniční právnické osoby
14. 6. 1993
| institucionální sektor | Nefinanční podniky pod zahraniční kontrolou |
|---|---|
| velikostní kat. dle počtu zam. | Neuvedeno |
| 28990 | Výroba ostatních strojů pro speciální účely j. n. |
| 52290 | Ostatní vedlejší činnosti v dopravě |
| Žitná 1575/49, Praha 11000 |
A 8152, Městský soud v Praze
1.zajišťování technického provozu letadel vlastními i cizími prostředky a vlastním i cizím personálem, dozírajícím a podílejícím se na přípravě a ošetření letadla. Toto oprávnění v sobě nezahrnuje provedení komplexního obchodního a /nebo technického a/ne bo bezpečnostního obavení letadla. od 14. 6. 1993
2.zajišťovat reservace míst a přepravní kapacity na leteckých spojích subjektu a na přípojových spojích k nim od 14. 6. 1993
3.používání vlastního počítačového reservačního a distribučně prodejního systému podle nediskriminačních zásad ICAO pravidly pro regulace a provoz počítačových reservačních a prodejně distribučních systémů (Code of Conduct for the Regulation and for the R egulation and Operation of Computer Reservation System), zásad stanovených předpisy Evropských společenství, Evropskou konferencí pro civilní letectví a zásad stanovených předpisy ČR. od 14. 6. 1993
4.vystavování a prodej přepravních dokumentů subjektu v osobní a nákladní letecké dopravě, jakož i s tím související vybírání poplatků za poskytnutí doplňkových služeb ve své kanceláři zřízené v ČR. Příjem za prodej přepravních dokladů před dalším použití m v ČR případně převodem do zahraničí musí být uložen na příslušný účet organizační složky u peněžního ústavu se sídlem v ČR jehož adresu a přidělené číslo účtu sdělí odboru civilního letectví MD. Orgány státní správy ČR jsou oprávněny dodržování této zás ady kontrolovat. od 14. 6. 1993
5.vystavování a prodej přepravních dokumentů subjektu v osobní a nákladní letecké dopravě za Kč, jakož i s tím související vybírání poplatků za poskytnutí doplňkových služeb prostřednictvím zprostředkovatelů s tím, že tržby budou od zprostředkovatelů přev áděny na korunový účet organizační složky vedený u peněžního ústavu na území ČR, jehož adresu a přidělené číslo účtu sdělí odboru civilního letectví MD. Zprostředkovatelé musí být v době pověření držiteli platného živnostenského oprávnění ČR. Může být pož adováno, aby subjekt oznámil orgánům státní správy ČR seznam zprostředkovatelů a adresy jejich provozoven, kterým svěřil k prodeji své přepravní dokumenty. od 14. 6. 1993
6.o prodejích předpravních dokumentů bude vedena evidence, z níž bude zřejmý druh dokumentu, respektive služby, hodnota, způsob úhrady, komu byla služba poskytnuta. Evidenci je možno nahradit kopií prodejního deníku. Kromě toho organizační složka na požád ání doloží počet přepravních cestujících a hmotnost přepraveného zboží a pošty na svých na svých linkách do/z ČR. od 14. 6. 1993
7.převádět přebytky korunových tržeb nad korunovými výdaji do svého ústředí v souladu s platební dohodou mezi ČR a Tuniskou rebublikou platnými prováděcími postupy. od 14. 6. 1993
1.zajišťování technického provozu letadel vlastními i cizími pro- středky a vlastním i cizím personálem, dozírajícím a podílejícím se na přípravě a ošetření letadla. Toto oprávnění v sobě neza- hrnuje provedení komplexního obchodního a /nebo technického a/ nebo bezpečnostního obavení letadla. do 14. 6. 1993 od 14. 6. 1993
5.vystavování a prodej přepravních dokumentů subjektu v osobní a nákladní letecké dopravě za Kč, jakož i s tím související vybírá- ní poplatků za poskytnutí doplňkových služeb prostřednictvím zprostředkovatelů s tím, že tržby budou od zprostředkovatelů pře- váděny na korunový účet organizační složky vedený u peněžního ústavu na území ČR, jehož adresu a přidělené číslo účtu sdělí odboru civilního letectví MD. Zprostředkovatelé musí být v době pověření držiteli platného živnostenského oprávnění ČR. Může být požadováno, aby subjekt oznámil orgánům státní správy ČR seznam zprostředkovatelů a adresy jejich provozoven, kterým svěřil k do 14. 6. 1993 od 14. 6. 1993
prodeji své přepravní dokumenty. do 14. 6. 1993 od 14. 6. 1993
6.o prodejích předpravních dokumentů bude vedena evidence, z níž bude zřejmý druh dokumentu, respektive služby, hodnota, způsob úhrady, komu byla služba poskytnuta. Evidenci je možno nahradit kopií prodejního deníku. Kromě toho organizační složka na požádá- ní doloží počet přepravních cestujících a hmotnost přepraveného zboží a pošty na svých na svých linkách do/z ČR. do 14. 6. 1993 od 14. 6. 1993
7.převádět přebytky korunových tržeb nad korunovými výdaji do svého ústředí v souladu s platební dohodou mezi ČR a Tuniskou rebublikou platnými prováděcími postupy. do 14. 6. 1993 od 14. 6. 1993
2.zajišťovat reservace míst a přepravní kapacity na leteckých spo jích subjektu a na přípojových spojích k nim do 14. 6. 1993 od 14. 6. 1993
3.používání vlastního počítačového reservačního a distribučně prodejního systému podle nediskriminačních zásad ICAO pravidly pro regulace a provoz počítačových reservačních a prodejně dist- ribučních systémů (Code of Conduct for the Regulation and for the Regulation and Operation of Computer Reservation System), zásad stanovených předpisy Evropských společenství, Evropskou konferen- cí pro civilní letectví a zásad stanovených předpisy ČR. do 14. 6. 1993 od 14. 6. 1993
4.vystavování a prodej přepravních dokumentů subjektu v osobní a nákladní letecké dopravě, jakož i s tím související vybírání poplatků za poskytnutí doplňkových služeb ve své kanceláři zříze- né v ČR. Příjem za prodej přepravních dokladů před dalším použi- tím v ČR případně převodem do zahraničí musí být uložen na pří- slušný účet organizační složky u peněžního ústavu se sídlem v ČR jehož adresu a přidělené číslo účtu sdělí odboru civilního lete- ctví MD. Orgány státní správy ČR jsou oprávněny dodržování této zásady kontrolovat. do 14. 6. 1993 od 14. 6. 1993
4.vystavování a prodej přepravních dokumentů subjektu v osobní a nákladní letecké dopravě, jakož i s tím související vybírání poplatků za poskytnutí doplňkových služeb ve své kanceláři zřízené v ČR. Příjem za prodej přepravních dokladů před dalším použití m v ČR případně převodem do zahraničí musí být uložen na příslušný účet organizační složky u peněžního ústavu se sídlem v ČR jehož adresu a přidělené číslo účtu sdělí odboru civilního letectví MD. Orgány státní správy ČR jsou oprávněny dodržování této zásady kontrolovat. do 14. 6. 1993 od 14. 6. 1993
Právo, kterým se zahraniční osoba řídí: právo Tuniské republiky Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Ministerstvem spravedlnosti Tuniské republiky - Obchodním a administrativním oddělení soudu první instance v Tunisu pod číslem B 169701997. Právní forma: akciová společnost Předmět podnikání: přeprava Výše upsaného základního kapitálu: 77.597.300 dinárů od 30. 1. 2006
předseda představenstva: Youssef Neji, nar. 20.10.1960, Tunis, Cité Olympique, Tuniská republika od 30. 1. 2006
Právo, terým se zahraniční osoba řídí: právo Tuniské republiky Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Ministerstvem spravedlnosti Tuniské republiky - Obhocním a administrativním oddělení soudu první instance v Tunisu pod číslem B 169701997. Právní forma: akciová společnost Předmět podnikání: přeprava Statutární orgán: pan Rafaa Dekhil, předseda představenstva a generální ředitel Výše upsaného základního kapitálu: 77.597.300 dinárů do 30. 1. 2006 od 29. 7. 2002
Způsob založení: TUNIS AIR, se sídlem Boulevard du 7 Novembre, Tunis, Tuniská republika. Rozhodnutím zakladatele ze dne 2.4. 93. od 14. 6. 1993
vedoucí organizační složky
První vztah: 30. 1. 2006 - Poslední vztah: 8. 7. 2021
zánik členství: 22. 4. 2021
zánik funkce: 22. 4. 2021
Vodičkova 791/41, Praha 1, 112 09, Česká republika
Vedoucí organizační složky
První vztah: 17. 4. 2000 - Poslední vztah: 30. 1. 2006
vznik funkce: 17. 4. 2000
Alžírská 640/10, Praha 6, Česká republika
Vedoucí organizační složky
První vztah: 16. 3. 2000 - Poslední vztah: 17. 4. 2000
Podlešínská 12, Praha 6, Česká republika
Vedoucí organizační složky
První vztah: 14. 6. 1993 - Poslední vztah: 16. 3. 2000
Bělehradská 120, Praha 2, Česká republika
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.