Důležitá změna na serveru Podnikatel.cz

Sdílet

20. 6. 25 / 1x / muž, počítač, zamyšlení, přemýšlení Autor: Shutterstock
Ilustrační obrázek

Vážení čtenáři, svět online médií se výrazně změnil a vzhledem k vyhledávání využívajícímu umělou inteligenci se bude měnit i dál. Věnovali jsme se tomuto tématu hned ve třech článcích: 

V minulosti jsme byli schopni platit provoz redakcí, které jako Podnikatel.cz spadají pod vydavatelství Internet Info, z cílené reklamy. I tato možnost ale vzhledem k požadavkům Evropské unie, která stanovila, že uživatelé internetu mají mít na výběr, zda se jejich údaje mohou používat pro cílenou reklamu, už loni padla. Více než rok jsme následně odolávali a snažili se najít jiný provozuschopný model, jak se bez peněz z cílené reklamy obejít.

Situace na trhu online médií nás bohužel nakonec dovedla k zavedení řešení, které v České republice používá už více vydavatelských domů. Tedy k tomu, že návštěvníkům našich webů dáme na výběr, zda budou s cílenou reklamou souhlasit, nebo využijí možnost zaplatit na provoz našich redakcí menší příspěvek a nebude se jim reklama vůbec zobrazovat (kromě vlastní propagace vydavatelství Internet Info).

Tato změna byla zavedena dnešním dnem. 

Michael Hovorka, šéfredaktor Podnikatel.cz

Autor aktuality

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).