Jiří Suchý

Jiří Suchý

Jirka Suchý je spolumajitel digitální agentury Sherpas. Jakožto šéf realizačního týmu se stará o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty

WWW: https://www.sherpas.cz/

Nejčtenější články autora

  1. Odkud se vzala CX a proč je dnes tak populární?  2. 10. 2018
  2. Chcete, aby vaši zákazníci „chrochtali blahem“? Zkuste mapy zákaznických cest  30. 10. 2018
  3. 4 metody, kterými zjistíte, co na vás zákazníky nejvíce irituje  13. 11. 2018
  4. 10 rychlých tipů, jak najít klíč k srdci zákazníka  18. 9. 2018
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).