Ale on má pravdu, ozkoušeno. Občas se na to zboží v akci koukám a opravdu se stává, že v každém regálu má cenu jinou.
Navíc pokud víte, že se to stává, tak vám to nevadí, ne? Mně se to stává tak jednou do měsíce. Všimnu si že nesedí cena, zavolám si manažera, dojdeme k regálu, omluví se, vrátí mi rozdíl ceny.
Jestli je to od nich úmysl nevím. Soudím spíš lemplovství. Jestli tím dokáží na někom vydělat, tak to bude na lidech, co si nekontrolují účtenky, případně na lidech, co neví, že mají právo požadovat zboží za cenu na cenovce. V Albertu s tím problém nebyl ještě nikdy, vždy mi rozdíl ceny vyplatili. Ale je pravda, že by bylo pohodlnější, kdybych tu účtenku číst nemusel. Jenže musím, ony se jim daří totiž i chyby typu že vám místo dvou kusů namarkují 22 kusů. Takže číst to musím tak jako tak.
No ono je to asi "fakt" "baví" naštvat si zákazníky, aby máslo se špatnou cenovkou 30 v "akci" prodali za 35 vydělali o 5tikorunu víc když ho stejnak nakupujou za 20,- . Fakt je to pro ně terno vydělat 5 kačku navíc a odradit zákazníka dvouma špatně naceněnejma položkama s košíkem nákupu za 3500,-. Musí se jim to hrozně vyplácet řešit stížnosti zákazníků našpatné cenovky vracet jim peníze a platit k tomu potřebný perzonál... Prostě většinou jde jen o chybu, ty ceny se mění každej druhej den a myslet si že vždy bude 100% cenovek správně vyměněno je hodně naivní... Hlavně jak už tu někdo psal stane se i že vám naúčtují cenu nižší to sia le NIKDO nestěžuje nikdo nejde na informace rozdíl doplatit každej to bere tak že přeci je správně nižší cena a platí ta v "systému".... :D