BUSINESS TUESDAY: Jak na marketingový výzkum

3. 5. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Naučte se rozumět marketingovému výzkumu za jeden večer. TUESDAY Business Network pořádá zítra (4.5. 2010) od 18 hodin seminář, na kterém odborníci vysvětlí metody a techniky marketingového výzkumu. Účastníci budou seznámeni se základními pojmy jako jsou dotazování versus pozorování, kvalita versus kvantita, primární versus sekundární zdroje, statistické zpracování. To vše živou formou a na příkladech namísto suchého teoretického výkladu. Registrovaní se rovněž dozví, jak poznat dobrý marketinvoý výzkumu od špatného a jak provádět marketingový výzkumu na internetu. Více podrobností

Toto je P.R. sdělení. Redakce nezodpovídá za zveřejněný obsah. 

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).