Vlákno názorů k článku Co zákazníci chtějí od e-shopů a na co si nejvíce stěžují? Čtěte přehledně od Ludvik - A ještě jedna věc, se kterou se jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2012 9:28

    Ludvik (neregistrovaný)

    A ještě jedna věc, se kterou se jako zákazník setkávám bohužel hodně často (i často nakupuji): chybně zaslané zboží!
    Jednou spletou typ výrobku, model peněženky, velikost bot...bohužel tato situace je velmi špatně řešitelná - zákazník ve výsledku musí zboží zabalit, odstát frontu na poště, poslat a následně čekat na zaslání správného zboží (dopředu náhradní žádný eshop neodešle, protože se bojí) a pak ještě posílat číslo účtu, kam mu (snad) budou uhrazeny poplatky za poštovné...celé se to protáhne na měsíc a výhoda nákupu v eshopu je...v tahu.

  • 7. 9. 2012 12:03

    Tomáš Bzirský (neregistrovaný)

    Samozřejmě, že těch věcí je víc, které můžeme najít a které zákazníkům vadí, sepsal jsem pouze několik nejzákladnějších.

    S tímto problémeme jsem se naštěstí ještě nesetkal z pohledu zákazníka. Z pohledu prodávajícího ano. Vždy záleží jak se k tomu daný e-shop postaví. Osobně jsem zboží posílal, aniž by mi došlo vrácené (naivita? možná, ale vždy se mi zboží vrátilo).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).