A ještě jedna věc, se kterou se jako zákazník setkávám bohužel hodně často (i často nakupuji): chybně zaslané zboží!
Jednou spletou typ výrobku, model peněženky, velikost bot...bohužel tato situace je velmi špatně řešitelná - zákazník ve výsledku musí zboží zabalit, odstát frontu na poště, poslat a následně čekat na zaslání správného zboží (dopředu náhradní žádný eshop neodešle, protože se bojí) a pak ještě posílat číslo účtu, kam mu (snad) budou uhrazeny poplatky za poštovné...celé se to protáhne na měsíc a výhoda nákupu v eshopu je...v tahu.
Samozřejmě, že těch věcí je víc, které můžeme najít a které zákazníkům vadí, sepsal jsem pouze několik nejzákladnějších.
S tímto problémeme jsem se naštěstí ještě nesetkal z pohledu zákazníka. Z pohledu prodávajícího ano. Vždy záleží jak se k tomu daný e-shop postaví. Osobně jsem zboží posílal, aniž by mi došlo vrácené (naivita? možná, ale vždy se mi zboží vrátilo).