Myslím, že si pan Richter teď říká, že peníze, které utratil za PR článek a ještě neoznačený tady na podnikatel.cz mohl věnovat rovnou konkurenci. Měl byste si trochu prostudovat PR a co dělat v případě negativní informace o společnosti...
Vždycky si říkám, jestli ta lidská hloupost může být opravdu tak velká... A vy jste důkazem, že může. Přečtěte si, co je P.R. článek a zkuste si dohledat, co znamená "komentář" (to slovo máte v nadpisu v závorce)...
Můžu s váma diskutovat o obsahu a o tom, zda jsou D-Test diletanti, či jsou diletanti v Kasa.cz, ale nezlobte se na mě, PR článek to opravdu není. Skutečně si zkuste něco dohledat, ujasněte si pojmy a pak něco piště.
Samozřejmě. Pan Richter se namísto využití práva na odpověď v dTestu rozhodl otisknout "komentář" na podnikatel.cz. To je úplně standardní, normální a ještě bych ho možná měl za ty bláboly politovat, ne?
PR článek, placený článek, inzerce. Opravdu chcete rozebírat terminologii a diskutovat o ni? A dokážete dle informací zvenčí definovat zařazení článku a obhájit jej? Zkuste nebazírovat na hloupostech a napište něco k tématu.