Vlákno názorů k článku Nová služba FAIR-COD bude hlídat nekorektní zákazníky od Jirka Pech - Dobrý den!   Pletu se nebo má zákazník elektronického obchodu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 9. 2007 22:48

    Jirka Pech (neregistrovaný)

    Dobrý den!

      Pletu se nebo má zákazník elektronického obchodu právo v souladu s § 53 odstavcem 6 zákona č. 367/2000 Sb. odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží? K čemu je potom taková služba? Nebyly by takové obchodní podmínky, o kterých píšete, v rozporu s platným právním řádem? S dobrými mravy?

    Děkuji.

    Jirka Pech

  • 25. 10. 2007 21:05

    PK (neregistrovaný)
    Taky si myslím, Nekorektních zákazníků mám dost, ale co si na nich vezmu? Oni řeknou, že třeba nepřevzetím objednaného zboží odstupují od smlouvy a žádnou náhradu třeba za poštovné od nich stejně neuvidím. Jen kdyby měli záznam v registru, tak jim můžu hned říct, že jim to nepošlu, ale tím se připravím o potenciálního zákazníka, který by zrovna v mém obchodě mohl být velmi korektní.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).