Investice do reklamy na internetu stoupnou v příštím roce o pětinu

13. 11. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Provozovatelé internetových stránek mají před sebou úspěšný nový rok. Podle odhadů mediální agentury OMD se v příštím roce zvýší investice firem do reklamy na internetu až o pětinu. Celkem by se mělo proinvestovat přes tři miliardy korun. Informuje ČTK.

Internet nebude ostatně jediným médiem, kam potečou peníze jednotlivých firem. Polepší si také televize v podílu o šest destin procenta. Naopak klesne podíl venkovní reklamy, a to o osm desitin procentního bodu.

Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).