Manažeři v Česku sociální sítě nevyužívají

13. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Čeští manažeři jsou při využívání sociálních sítí ve srovnání s ostatními státy nejopatrnější. To vyplynulo z průzkumu Workplace Survey za 1. a 2. čtvrtletí letošního roku týkající se využití sociálních a profesních sítí. Z výsledků mimo jiné vyplynulo:

  • dvě třetiny manažerů v ČR nejsou aktivní v rámci sociálních a profesních sítí, jako je např. Facebook, Twitter nebo LinkedIn, 31 procent dotázaných tam ani nemá vytvořen svůj osobní profil
  • třetina dotázaných uvádí, že v rámci politiky jejich firmy mají zaměstnanci zakázaný přístup na stránky sociálních a profesních sítí, ve 40 procentech případů je naopak mohou využívat bez omezení
  • 78 procent manažerů dává i v současné době při hledání vhodného kandidáta přednost klasickému životopisu, případně doplněnému o motivační dopis, před osobním profilem v rámci sociálních a profesních sítí

Žijeme v době, kdy sociální média ovlivňují už téměř všechny oblasti každodenního života. Je ale patrné, že čeští manažeři jsou v jejich využívání konzervativnější, komentuje situaci Aleš Křížek, ředitel personální agentury Robert Half.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).