Nejlépe se k zákazníkům chovají dodavatelé energií

21. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Dodavatelé energií a telekomunikační operátoři se ke svým zakazníkům chovají nejlépe. Zatímco dodavatelé energií si vedou nejlépe ohledně informací, které poskytují ke svým službám, operátoři jsou zase vstřícní při řešení problémů a stížeností. Vyplývá z průzkumu, který provedla společnost Accenture u služeb v oborech telekomunikací, financí a utilit.

V celkovém měřítku bylo provedeno několik desítek úkonů, kde se hodnotilo hned několik faktorů. Vytvoření nového zákaznického účtu, využívání a úhrada služby, aktivace nové služby, ukončení smluvního vztahu a mnoho dalších.

Cílem průzkumu bylo zjistit, jakým způsobem se poskytovatelé služeb v České republice chovají vůči svým současným zákazníkům a jak jsou schopni získávat zákazníky nové, řekl Michal Novák, manažer oddělení výzkumu společnosti Accenture.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).