Hlavní navigace

Názory k článku Originální popisky zboží zvedají prodej až o třetinu. Pohrajte si s texty

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 11. 2015 14:00

    Svidy (neregistrovaný) ---.181.broadband4.iol.cz

    Protože to, že je Váš popisek originální, se zjistí rychle a ostatní překupnící a vyčůránci Vám originální popis začnou kopírovat. CTRL+C a CTRL+V. A co pak? Tahle rada, buďte originální v popisu je krásná, ale nikdo neumíte poradit, co dál, jak se bránit a chránit. Tohle poraďte, a konkrétně.

  • 11. 11. 2015 16:08

    * (neregistrovaný) 193.35.105.---

    Přesně tak. Dnes zákazník horkotěžko shání nějakou informaci, popisky prodejců neúplné, v skutečném krámě neví už vůbec nic (v lepším případě to přiznají, v horším vám vypráví nesmysly). Proč? Protože heureka a spol, i když máte skvělé popisky, zákazník si je přečte, a nakoupí kde je nejlevněji, nebo mají lepší dodací podmínky, reklamace a pod. Popisky neznamenají vůbec zádnou výhodu.

    Co je na webu výhodou je jedině přehlednost a snadnost vyhledávání.

    Popisky by měli dělat dovozci značek, tam to jedině může fungovat.

  • 12. 11. 2015 8:30

    Svidy (neregistrovaný) ---.181.broadband4.iol.cz

    Já měla na mysli jak se chránit a bránit tomu, aby někdo Vaše originální popisky kradl a kopíroval, protože je sám líný si je vyrobit. Pak taky totiž můžu originální popisky vymýšlet každý měsíc. Vymyslíte, napíšete, jiní překupníci a Vám je okopírují a už dávno originální nejsou. A máte je vymýšlet znovu????

  • 12. 11. 2015 9:11

    * (neregistrovaný) 193.35.105.---

    Nijak, to nejde. To je předem ztracený boj.

    Teoreticky by šel nějaký obchodní slogan, typu "Bierhanzlova mast, na lysinu past!" chránit podle autorského práva, nebo jako obchodní značka, průmyslový vzor. To se ale vztahuje spíše na výrobce, nežli prodejce.

    Já to chápu tak, že podstata u obchodníků je v tom, kdo si dá práci zjistit technické parametry, obrázky, schémata. Jenže to vychází z údajů výrobce, to není z hlediska obchodníka jak chránit.

    Ono pindy o heboučnosti polštářů nikoho nezajímají, bo jim dávno nikdo nevěří. Co lidi zajímá je složení, gramáž, průtažnost látky atd.

    Dnes už se to dostalo do absurdit. Jsem například nedávno kupoval a zapojoval varnou desku. Nikde v popisu u prodejce, a ani v manuálu výrobce, nebylo že jedno z zapojení je 2f, a ne 3f, jak bylo donedávna nejběžnější. Až jedna zmínka v textu v anglickojazyčném webu.... To co i výrobce dodává za technickou dokumentaci je... no, dva elektrikáři do toho koukali, a nepochopili. Zmatečné schéma proti elekrtikářským konvencím. Podle normálních konvencí, jak to měli nakreslené, by se to zkratovalo.
    No a ono chtít po prodejci, aby to zjišťoval, to je moc moc práce. Navíc s nejistým výsledkem, něco napíše špatně, a škoda třeba za 15.000 Kč. Tak dnes popisky radši každý píše co nejstručnější. A proto také tvrdím, že by to měl psát dovozce, nebo výrobce, a prodejci by se na něj měli jen odkazovat.

  • 30. 11. 2015 10:48

    vigo (neregistrovaný) 213.29.196.---

    Co třeba ale když prodáváte knihy? Kniha má většinou nějakou anotaci, kterou příliš nelze měnit, protože to je hrubý výcuc děje knihy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).