Hlavní navigace

Rady a tipy, jak na marketing, nejen pro začínající podnikatele

30. 1. 2024
Doba čtení: 5 minut

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: Podnikatel.cz s využitím DALL-E, podle licence: Rights Managed
Každé podnikání je jiné a má svá specifika, ale marketing v něm může pomoci téměř každému. Jak s ním začít?

Server Podnikatel.cz přináší několik rad nejen pro začínající podnikatele. Na co by si měli dát pozor v rámci marketingu a co jim může pomoci?

Klíčový je zákazník

Petr Bureš, CTO agentury uLab, na úvod doporučuje začít se věnovat poznání svého zákazníka s tím, že aktivní získávání zpětné vazby, ať už po telefonu, e-mailu nebo přes nástroje, které sbírají zpětnou vazbu na webu (např. Optimonk.com), vám může efektivně pomoci rozvinout celé podnikání. Ať už validací vašich myšlenek, objevením nového potenciálu nebo např. v marketingu používáním správných slov, která budou s lidmi rezonovat a budou pro ně srozumitelná. 

U menších firem je velmi důležité hledat si svoji cestu a místo na trhu. Informace od zákazníků se ale ve firmách často nevyužívají anebo vůbec nesbírají. Přitom je to obrovské zlato, které i malé podniky mají k dispozici pro rozvinutí nejen marketingu, ale celého podnikání, zdůrazňuje dále.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).