V Česku má vlastní internetové stránky 71 % firem

10. 12. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Eurostat zveřejnil údaje o webových prezentacích firem v EU. Dle nich vlastní internetové stránky v Evropské unii 62 procent podniků. Nejlepší bilance v tomto ohledu dosáhly firmy ve skandinávských zemí, kde má internetové stránky přes 80 procent firem. Ale ani v Česku není situace o moc horší, webovou prezentací se zde může pochlubit 71 procent podniků.

Pro informace o vytvoření kvalitní webové prezentace čtěte článek Dobrý obsah webových stránek může živnostníkovi pomoci.

Nejméně vlastních webů mají společnosti v Rumunsku, a to asi jednu čtvrtinu V Bulharsku to pak je 31 procent firem a v Lotyšsku 39 procent.

V přístupu na internet jsou na tom firmy v celé EU výborně. Dle dat má přístup na síť přes 94 procent společností. Oproti minulému roku toto číslo stouplo o 2 procenta. Nejvíce firem má přístup na internet na Slovensku (98 procent), Česko je mírně na unijním průměrem s 95 procenty.

Autor článku

Je zástupcem šéfredaktora Podnikatel.cz a zajímá se o novinky a změny v legislativě s dopadem na byznys. Věnuje se také analýzám a komentuje aktuální dění. 

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).