09600086
Ve Vilkách 421, Horoměřice, 252 62
Spolek
20. 11. 2020
| institucionální sektor | Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé |
|---|---|
| velikostní kat. dle počtu zam. | 10 - 19 zaměstnanců |
| 87900 | Ostatní pobytové služby sociální péče |
L 73963, Městský soud v Praze
Výroba , obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, která bude vykonávána za účelem podpory hlavní činnosti spolku. Případný zisk z výkonu těchto doplňkových činností smí být použit pouze pro výkon, zkvalitnění a rozšíření veřejně prospěšných služeb poskytovaných spolkem. od 20. 11. 2020
1)Hlavní formou dosahování cílů spolku je poskytování obecně prospěšných činností v oblastech pomoci, podpory a právního poradenství náhradním rodinám a opuštěným dětem, se specializací na přechodné pěstounské rodiny, ohrožené děti a znevýhodněné občany a seniory. 2)Poskytování podpory při konkrétním řešení jejich problémů. 3)Charita Hvězda z.s. byla rozhodnutím KUSK č.j. 007328/2025/KUSK pověřena k výkonu sociálně-právní ochrany dětí. od 21. 2. 2025
1) Hvězda z.s. je neziskový, zájmový, nepolitický, dobrovolný svazek členů působící na celém území České republiky, spolek se nečlení na organizační jednotky- celý spolek je místně příslušnou organizační jednotkou. 2) Hvězda z.s. vykonává tyto veřejně prospěšné činnosti : - pomáhá dětem vyrůstajícím mimo rodinu, - pomáhá, podporuje znevýhodněné občany, konkrétně matky v hmotné nouzi a seniory - vzdělává dospělé, včetně lektorské činnosti v souladu s účelem spolku, - zajišťuje materielní pomoc pro ohrožené děti, seniory , matky v nouzi. - zajišťuje respitní pobyty, kulturní a zábavní akce, - podporuje setkávání členů za účelem zkvalitnění služeb spolku, - zajišťuje publikační činnost v rámci podpory poslání spolku, - poskytuje právní poradenství vztahující se k cílové skupině, - provozuje dobročinný sklad pro pěstounské rodiny se specializací na přechodné pěstounské rodiny - provozuje humanitární sklad pro sociálně slabé rodiny, se specializací na samoživitele a rodiny s dětmi do 15 let. od 21. 2. 2025
1)Hlavní formou dosahování cílů spolku je poskytování obecně prospěšných činností v oblastech pomoci, podpory a právního poradenství náhradním rodinám a opuštěným dětem, se specializací na přechodné pěstounské rodiny, ohrožené děti a znevýhodněné občany a seniory. 2)Poskytování podpory při konkrétním řešení jejich problémů. do 21. 2. 2025 od 20. 11. 2020
1) Hvězda z.s. je neziskový, zájmový, nepolitický, dobrovolný svazek členů působící na celém území České republiky, spolek se nečlení na organizační jednotky- celý spolek je místně příslušnou organizační jednotkou. 2) Hvězda z.s. vykonává tyto veřejně prospěšné činnosti : - pomáhá dětem vyrůstajícím mimo rodinu, - pomáhá, podporuje znevýhodněné občany, konkrétně matky v hmotné nouzi a seniory - vzdělává dospělé, včetně lektorské činnosti v souladu s účelem spolku, - zajišťuje materielní pomoc pro ohrožené děti, seniory , matky v nouzi. - zajišťuje respitní pobyty, kulturní a zábavní akce, - podporuje setkávání členů za účelem zkvalitnění služeb spolku, - zajišťuje publikační činnost v rámci podpory poslání spolku, - poskytuje právní poradenství vztahující se k cílové skupině, - provozuje dobročinný sklad pro pěstounské rodiny se specializací na přechodné pěstounské rodiny. do 21. 2. 2025 od 20. 11. 2020
CHARITA HVĚZDA z.s. otevřela Detašované pracoviště na adrese Středokluky, V Chaloupkách 424, PSČ 252 68 se dvěma centry : Centrum podpory náhradních rodin a Centrum podpory sociálně slabých rodin. Dnem 27.12.2024 byl pan MARTIN PROCHÁZKA, nar. 5.6.1978, jmenován Výkonným ředitelem CHARITY HVĚZDA z.s. s komplexní odpovědností za její řízení a pověřen byl i řízením Centra pro podporu sociálně slabých rodin. Dnem 27.12.2024 byla Mgr. Kateřina PROCHÁZKOVÁ , nar. 24.11.1978, jmenována Vedoucí Centra podpory náhradních rodin. od 21. 2. 2025
CHARITA HVĚZDA z.s. otevřela Detašované pracoviště na adrese Středokluky, V Chaloupkách 424, PSČ 252 68 se dvěma centry : Centrum podpory náhradních rodin a Centrum podpory sociálně slabých rodin. do 21. 2. 2025 od 9. 4. 2024
Člen statutárního orgánu
První vztah: 21. 2. 2025
vznik funkce: 28. 1. 2025
Ve Vilkách 421, Horoměřice, 252 62, Česká republika
jednatel
Ve Vilkách 421, Horoměřice, 252 62
jednatel
Ve Vilkách 421, Horoměřice, 252 62
Místopředsedkyně výboru
První vztah: 9. 4. 2024 - Poslední vztah: 21. 2. 2025
vznik členství: 8. 10. 2020
zánik členství: 28. 1. 2025
vznik funkce: 8. 10. 2020
zánik funkce: 28. 1. 2025
Ve Vilkách 421, Horoměřice, 252 62, Česká republika
Člen výboru
První vztah: 9. 4. 2024 - Poslední vztah: 21. 2. 2025
vznik členství: 8. 10. 2020
zánik členství: 28. 1. 2025
Uralská 634/10, Praha, 160 00, Česká republika
Člen výboru
První vztah: 31. 8. 2023 - Poslední vztah: 9. 4. 2024
vznik členství: 8. 10. 2020
Uralská 634/10, Praha, 160 00, Česká republika
Člen výboru
První vztah: 20. 11. 2020 - Poslední vztah: 31. 8. 2023
vznik členství: 8. 10. 2020
Ve Vilkách 421, Horoměřice, 252 62, Česká republika
Místopředsedkyně výboru
První vztah: 20. 11. 2020 - Poslední vztah: 9. 4. 2024
vznik členství: 8. 10. 2020
vznik funkce: 8. 10. 2020
Ve Vilkách 421, Horoměřice, 252 62, Česká republika
Předseda výboru
První vztah: 20. 11. 2020 - Poslední vztah: 21. 2. 2025
vznik členství: 8. 10. 2020
zánik členství: 28. 1. 2025
vznik funkce: 8. 10. 2020
zánik funkce: 28. 1. 2025
Ve Vilkách 421, Horoměřice, 252 62, Česká republika
Předseda podepisuje dokumenty tak, že k názvu spolku nebo otisku razítka připojí svůj podpis. Předseda může stanovit oprávněnou osobu, která bude podepisovat konkrétní okruh dokumentů.
od 21. 2. 2025Předseda podepisuje dokumenty tak, že k názvu spolku nebo otisku razítka připojí svůj podpis. Předseda může stanovit oprávněnou osobu, která bude podepisovat konkrétní okruh dokumentů.
do 21. 2. 2025 od 20. 11. 2020vznik první živnosti: 20. 11. 2020
| Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona | |
|---|---|
| Obory činnosti |
|
| Druh | živnost volná |
| Vznik oprávnění | 20. 11. 2020 |
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.