Karel Prohl

Základní údaje o subjektu

IČ:

73034142

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

21. 3. 2001

DIČ:

CZ7410225152

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Zaměstnavatelé
velikostní kat. dle počtu zam. 1 - 5 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

47790 Maloobchod s použitým zbožím v prodejnách
582 Vydávání softwaru
711 Architektonické a inženýrské činnosti a související technické poradenství
74 Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti
74200 Fotografické činnosti
772 Pronájem a leasing výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost
960 Poskytování ostatních osobních služeb
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 21. 3. 2001

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
  • Zastavárenská činnost a maloobchod s použitým zbožím
  • Poskytování služeb osobního charakteru a pro osobní hygienu
  • Fotografické služby
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 21. 3. 2001
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).