Romana Pourová

Základní údaje o subjektu

IČ:

05256631

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

20. 7. 2016

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
01493 Chov zvířat pro zájmový chov
016 Podpůrné činnosti pro zemědělství a posklizňové činnosti
73110 Činnosti reklamních agentur
74100 Specializované návrhářské činnosti
855 Ostatní vzdělávání
J Informační a komunikační činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 20. 7. 2016

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Chov zvířat a jejich výcvik (s výjimkou živočišné výroby)
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 20. 7. 2016
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).