Pro odemknutní Reelu je nutné zadat kód. Instagram představil novou funkci, která může znamenat revoluci pro digitální tvůrce a firemní účty.
Konkrétní Reely budou moci tvůrci a značky zamknout a tajný kód k jejich odemknutí sdělit pouze superfanouškům nebo odběratelům exkluzivního newsletteru. První oficiální použití uzamykatelného Reelu se objevilo před několika dny na profilu kanadského zpěváka The Weeknd.
V rámci Reelu zveřejnil klip z filmu „Hurry up Tomorrow“. Jak píše server socialmediatoday.com, funkce ještě není dostupná pro všechny. Zatím se stále testuje s vybranými tvůrci.
Uzamykatelné Reely by mohly sloužit k nabízení speciálních slev, v případě tvůrců by to mohly být speciální nabídky a lépe zacílený či testovaný obsah.
Pro zobrazení zamknutého Reelu od zpěváka The Weeknd stačí zadat tajný kód „ICANTSING“.


