Instagram představil uzamykatelné Reely. K odemknutí je potřeba tajný kód

Sdílet

12.5.25 (1x) Instagram Autor: Shutterstock
Ilustrační obrázek

Pro odemknutní Reelu je nutné zadat kód. Instagram představil novou funkci, která může znamenat revoluci pro digitální tvůrce a firemní účty.

Konkrétní Reely budou moci tvůrci a značky zamknout a tajný kód k jejich odemknutí sdělit pouze superfanouškům nebo odběratelům exkluzivního newsletteru. První oficiální použití uzamykatelného Reelu se objevilo před několika dny na profilu kanadského zpěváka The Weeknd.

Náhled uzamykatelných ReelůAutor: Podnikatel.cz / Instagram

V rámci Reelu zveřejnil klip z filmu „Hurry up Tomorrow“. Jak píše server socialmediatoday.com, funkce ještě není dostupná pro všechny. Zatím se stále testuje s vybranými tvůrci.

Náhled uzamykatelných ReelůAutor: Podnikatel.cz / Instagram

Uzamykatelné Reely by mohly sloužit k nabízení speciálních slev, v případě tvůrců by to mohly být speciální nabídky a lépe zacílený či testovaný obsah.

Pro zobrazení zamknutého Reelu od zpěváka The Weeknd stačí zadat tajný kód „ICANTSING“.

Náhled uzamykatelných ReelůAutor: Podnikatel.cz / Instagram

Autor aktuality

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).