Tchibo se zapojilo do platformy Nesnězeno. Nabídne potraviny za výhodnou cenu

Sdílet

Tchibo Autor: Tchibo
Ilustrační obrázek

Konec plýtvání s potravinami. Tchibo spojilo síly s platformou Nesnězeno. Díky aplikaci platformy si budou moci zákazníci Tchiba objednat zvýhodněné balíčky s pečivem nebo dezerty, které by se jinak neprodaly.

Spolupráce má již za sebou pilotní provoz, kdy se zachránilo 2000 balíčků. Spolupráce s Tchibo je pro nás dalším potvrzením, že myšlenka boje proti plýtvání potravinami rezonuje i u velkých a zavedených značek, říká Jakub Henni, zakladatel platformy Nesnězeno.

V balíčcích od Tchibo budou koláče, koblížky, zákusky ale i slané pochutiny. V nabídce je malý balíček za 50 Kč nebo velký za 80 Kč. Oba s 50% slevou oproti té původní.

Balíček Nesnězeno od TchiboAutor: Tchibo/Nesnězeno

Obsah balíčku není dopředu znám a bude překvapením, protože jednotlivé pobočky nikdy dopředu neví, co přesně zbyde. Každý balíček Nesnězeno je připraven v daný den a zákazníci si ho mohou vyzvednout v určeném čase, zpravidla ve večerních hodinách před koncem otevírací doby.

Tchibo nabízí balíčky aktuálně ve 14 prodejnách převážně v Praze, ale také v Brně, Ostravě, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Kladně nebo Ústí nad Labem. V prvním pololetí bylo do pilotního provozu zapojeno 5 poboček, v červenci se jich přidalo dalších 9 a budou postupně přibývat.

Ve společnosti Tchibo dlouhodobě podporujeme odpovědné nakupování. Zákazníkům tak nabízíme možnost zapojit se do smysluplné iniciativy a společně s námi přispět k omezení plýtvání, doplnila Lenka Mašková, Corporate Responsibility Manager pro Tchibo CZ/SK.

Autor aktuality

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).