Konec plýtvání s potravinami. Tchibo spojilo síly s platformou Nesnězeno. Díky aplikaci platformy si budou moci zákazníci Tchiba objednat zvýhodněné balíčky s pečivem nebo dezerty, které by se jinak neprodaly.
Spolupráce má již za sebou pilotní provoz, kdy se zachránilo 2000 balíčků. Spolupráce s Tchibo je pro nás dalším potvrzením, že myšlenka boje proti plýtvání potravinami rezonuje i u velkých a zavedených značek,
říká Jakub Henni, zakladatel platformy Nesnězeno.
V balíčcích od Tchibo budou koláče, koblížky, zákusky ale i slané pochutiny. V nabídce je malý balíček za 50 Kč nebo velký za 80 Kč. Oba s 50% slevou oproti té původní.
Obsah balíčku není dopředu znám a bude překvapením, protože jednotlivé pobočky nikdy dopředu neví, co přesně zbyde. Každý balíček Nesnězeno je připraven v daný den a zákazníci si ho mohou vyzvednout v určeném čase, zpravidla ve večerních hodinách před koncem otevírací doby.
Tchibo nabízí balíčky aktuálně ve 14 prodejnách převážně v Praze, ale také v Brně, Ostravě, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Kladně nebo Ústí nad Labem. V prvním pololetí bylo do pilotního provozu zapojeno 5 poboček, v červenci se jich přidalo dalších 9 a budou postupně přibývat.
Ve společnosti Tchibo dlouhodobě podporujeme odpovědné nakupování. Zákazníkům tak nabízíme možnost zapojit se do smysluplné iniciativy a společně s námi přispět k omezení plýtvání,
doplnila Lenka Mašková, Corporate Responsibility Manager pro Tchibo CZ/SK.
