Honza Páv

Honza Páv - Lovebrand

Honza spoluzaložil Lovebrand, ve kterém se stará o to, aby lidi milovali značky a firmy i prostředí z toho profitovaly. Přes 8 let pracoval v medialních agenturách PanMedia a MEC jako strategický plánovač pro velké značky jako Nestlé, Nivea, Mercedes, Česká spořitelna nebo Henkel. Mimo Lovebrand pak pořádá marketingové konference #FashiontechCZ, podílí se na tvorbě marketingové strategie pro crowdfundingovou platformu pro novináře Press Start a spoluzaložil blog pro nevládky Kliktivisti.

E-mail: honza (zavináč) lovebrand (tečka) cz
WWW: http://www.lovebrand.cz

Nejčtenější články autora

  1. Jak vymyslet název pro vaši značku, aby ji čas neudusil? Tady je 8 přístupů  25. 8. 2015
  2. „Vážený kliente, to bude f poho.“ Nastavte si tonalitu komunikace značky  8. 9. 2015
  3. 7 důvodů, které vás přesvědčí, že má smysl začít makat na svojí značce  14. 7. 2015
  4. Konkurence: Zjistěte si, které značky bojují o přízeň vašich zákazníků  4. 8. 2015
  5. Páteční koťátka už nikoho nebaví. Postavte svou značku na pevných základech  18. 8. 2015
  6. Růžová není jen pro slečinky. Poradíme, jak vybrat vhodné logo i barvy  1. 9. 2015
  7. Produkt nebo služba: Dokážete říct, v čem je vaše firma nejlepší?  28. 7. 2015
  8. Poslání firmy: Všichni by měli vědět, co vás ráno vytáhne z postele  21. 7. 2015
  9. I WC může budovat značku. Zjistěte, kde všude se potkává značka a váš zákazník  15. 9. 2015
  10. Jak dostat nově nadefinovanou značku ke kolegům i zákazníkům?  22. 9. 2015
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).