Jan Penkala

Jan Penkala - autor

Autor je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 35 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 12 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů. 

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.

E-mail: info (zavináč) acomware (tečka) cz
WWW: http://www.acomware.cz

Nejčtenější články autora

  1. S transakčními e-maily se potýkají i velké e-shopy. Chyby dělá třeba i Alza.cz  10. 3. 2015
  2. Jaké klacky pod nohy hází e-shopy svým zákazníkům? Zmapovali jsme na příkladech  16. 6. 2015
  3. E-mail může o Vánocích přinést nové objednávky. Stačí vědět, jak na to  27. 10. 2015
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).