AKADEMIE Podnikatel.cz: Jak si vytvořit svoji firemní Fan Page na Facebooku a Twitteru

22. 9. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Sociální sítě jsou pro firmy a drobné podnikatele marketingovým hitem. Dokážou ušetřit peníze na marketingový rozpočet, přinést přehled o struktuře klientů a především získávat zpětné reakce. Na semináři AKADEMIE Podnikatel.cz se naučíte, jak si založit svůj firemní účet na Facebooku a Twitteru, jak s jednotlivými službami pracovat, jak je aktualizovat, jak pracovat se statistikami, jak komunikovat s uživateli, jak jejich počet navýšit a jaké dodatečné služby a aplikace využít pro rozšíření obsahu. Registrovat: Jak si vytvořit svoji firemní Fan Page na Facebooku a Twitteru




Toto je P.R. sdělení, redakce nezaručuje obsahovou správnost.

Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).