ČD zavádí ombudsmana kvality, bude jím Petr Fejk

23. 2. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

České dráhy rozšíří od 1. března svůj manažerský tým o ombudsmana kvality, který bude dohlížet na chování zaměstnanců k zákazníkům a dodržování předpisových postupů. Ombudsmanem se stane bývalý ředitel Českého centra v New Yorku, který předtím působil jako šéf ZOO Praha Petr Fejk.

Fejk bude mít na starosti další rozvoj služeb a péče o  cestující Českých drah. Konkrétně to znamená, že se bude například podílet na tréninku personálu v oblasti poskytování služeb a jeho tým se bude zabývat podněty a stížnosti zákazníků. V neposlední řadě se Fejk zaměří i na pilotní projekt zvyšování kvality služeb ve vlacích EC a IC, který dráhy spustily 1. února.

Zvolení Petra Fejka jako ombudsmana kvality ocenil ministr dopravy Vít Bárta, podle kterého jde o správnou volbu. Vedle transparentního a vyrovnaného hospodaření je zvýšení kvality služeb národního železničního dopravce naší další prioritou, dodal Vít Bárta.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).