Čeští spotřebitelé si nestěžují, ani když jsou v právu

22. 7. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Tuzemští spotřebitelé jsou vůči prohřešků podnikatelů tolerantní a příliš si nestěžují, ani když jsou v právu. Vyplývá to z vyjádření občanského sdružení spotřebitelů TEST, které provozuje poradenskou linku. Na ní většinou lidé volají s dotazy obecnějšího charakteru, stížnosti tvoří jasnou menšinu. Průměrná stížnost se zpravidla týká určitého zboží, která neodpovídá objednávce.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).