České firmy mohou inzerovat na CNN, stanice zde otevřela své obchodní zastoupení

9. 10. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Inzerovat v televizním vysílání a na webové stránce mezinárodní zpravodajské televize mohou od léta české firmy. CNN International otevřela v Česku své obchodní zastoupení. Píšou o tom dnešní Hospodářské noviny (HN) a Mladá fronta Dnes (MfD).

V hledáčku CNN jsou podle deníků hlavně velké firmy, které působí i za hranicemi, například Škoda Auto nebo ČSA. První české reklamy by se podle HN měly na zpravodajském kanálu objevit koncem letošního roku. Na CNN by mohla z tuzemských firem v příštích třech letech inzerovat asi desítka, uvedla MfD.

Půlminutový spot na CNN stojí v přepočtu přibližně kolem 68 000 Kč, přičemž na tuzemském celoplošném televizním kanálu si televize účtují za půl minuty v průměru kolem čtvrt milionu. Potvrdil Hospodářským novinám Štěpán Wolde ze společnosti ARBO media.

Zdroj: ČTK, HN, MfD

Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).