Fotbalový trh v Evropě táhnou výnosy z vysílání

13. 6. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Evropský fotbalový trh dokázal v předchozí sezóně navzdory hospodářské recesi vzrůst o 4 procenta, když jeho výnosy dosáhly 16,3 miliardy eur. Pět největších fotbalových soutěží (německá, anglická, španělská, italská a francouzská) vykázalo výnosy v rozsahu 8,4 miliardy eur, přičemž zhruba polovinu z toho tvořily výnosy z vysílání.

Evropský fotbal patří k nejžádanějším televizním produktům a z hlediska výnosů zaznamenává prvotřídní úspěchy téměř ve všech evropských zemích. Největší úskalí ve fotbale je však stále stejné – potřeba větší kontroly nákladů, zejména v oblasti mezd hráčů a odměn za přestupy, komentoval Dan Jones, partner skupiny pro podnikání ve sportu společnosti Deloitte.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).