Kampaň za české výrobky roste

14. 7. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Ke kampani za české výrobky se přidala i Jižní Morava. Kampaň útočí na city zákazníků. Důvodem je stále výraznější odklon od kvalitních českých značek nahrazených zahraničním zbožím. Stejně tak zachování pracovních míst a zabránění růstu nezaměstnanosti. Nápad se líbí i spotřebitelům, kteří si kampaně všimli a reagují na něj z různých koutů České republiky.

Naše produkty jsme začali označovat pečetí s nápisem Český výrobek, jehož koupí spotřebitelé podporují zaměstnanost v České republice. V dnešní době je nesmírně důležité, aby byla pro zdravou českou ekonomiku zachovaná domácí konkurence, obhajuje kampaň Robert Nový ze společnosti Barvy a laky Hostivař. Dodává, že české firmy a čeští zákazníci nesmí být nesmiřitelní protihráči, ale naopak klíčoví spoluhráči.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).