Kasa.cz spouští provizní systém

2. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Internetové nákupní centrum Kasa.cz zavádí provizní systém. Umožní tak inzertním partnerům, webovým serverům a bloggerům profitovat z prodejů. Samozřejmě jen těch, které jsou uskutečněny na základě reklamy na jejich stránkách.

K umístění reklamy na web není dle Kasa.cz třeba žádných programátorských ani vývojářských zkušeností. Postačí registrace, výběr produktové oblasti a velikosti inzerátu. Za nákup zboží na základě této reklamy se následně započte příslušná provize. Specializované blogy s menší návštěvností a tím pádem i menším počtem zobrazených stránek, zaměřené na specifické segmenty, například na elektroniku, mohou z partnerského programu získat pro svůj provoz mnohem více prostředků, než z klasických reklamních bannerů, sděluje Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).