Metodika a průběhu zcela vpořádku.
Pokud stánek prodává pivo, může celý den tisknout jednu jedinou účtenku pokud se nesleduje čas.
Normální kasu lze otevřít až po uzavření nákupu a při tom se tiskne účtenka.
Účtenku, kterou si člověk neodnese, lze kdykoliv vystornovat. 2 malé stánky u soutoku Labe s Cidlinou, za normálního počasí řada lidí od 10 do 16h. Žádná účtenka, prachy v šuplíku... A z toho šuplíku už pomalu padaly kolem 13h. Nepočítám, že soukromník v prkenné chajdě nechá přes noc cca 60x40x15cm neuspořádaných bankovek.
a ?? co ten příspěvek má říci ?
metodika v pořádku ? - čeho metodika ? jestli EE, tak ta rozhodně v pořádku není, což demonstroval p. Bábek, a desítky podnikatelů, mj. i samo MF připouští " jistá pochybní " a k tomu jak to mají v pořádku se vyjádřil i Ústavní soud.
v pořádku možná pohledem člověka, co nikdy nepodnikal a to pivo jenom chlastá.
Pokud stánek prodává pivo, může celý den tisknout jednu jedinou účtenku ? - no a co ?? pokud prodáváte hotově pivo tisknete účtenku EET za pivo, když banány - tak tisknete za banány, když hotově montérky ... atd. v čem je pointa příběhu ?
Účtenku EET kterou vydáte za tržbu v hotovosti, evidujete u FS ( protože podle zákona o EET musíte ) a zda si jí zákazník, poté jí fyzicky obdrží od prodejce odnese nebo neodnese, vás nemusí zajímat. ( to je věc zákazníka ), účtenku kterou zákazník například hodí do koše V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NESTORNUJETE , protože vůbec nechápete co je storno, storno v EET znamená opravu chyby ( chybné částka ) nebo zrušení prodeje ( například si objednáte to pivko a nemáte na zaplacení, tak to hned zrušíte ) protože pro EET storno platí,
Vrací-li se evidovaná tržba nebo provádí-li se opravy tržby, která již byla odeslána do systému správce daně, a byla-li taková transakce provedena v hotovosti, šekem, směnkou nebo jiným obdobným způsobem, musí poplatník takovou tržbu zaevidovat. Postupovat bude obdobně jako v případě evidování tržby s tím rozdílem, že zadaná částka bude záporná (mínusová položka). Postup se vztahuje na případy vrácení zboží bez uvedení důvodu, při vyřízení reklamace, u omylem zaevidované tržby nebo na případy, kdy byly údaje o evidované tržbě zaslány správci daně před přijetím tržby a zákazník nakonec zboží nezaplatil (např. půjde-li o zaslání zboží internetovým obchodem na dobírku a následné nepřevzetí zboží). Provedené storno není z technického hlediska vázáno na původně zaslanou datovou zprávu (resp. vydanou účtenku).
Tak tady neplácejte, rozumíte tomu jak koza ....