Makro má nápisy s nabídkou i ve Vietnamštině

20. 8. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Velkoobchody Makro má reklamní materiály a některé stojany s akční nabídkou také ve vietnamském jazyce. Vietnamci totiž představují významnou skupinu zákazníků velkoobchodů a prodejci se tomu začínají přizpůsobovat.

Vietnamci nakupují hlavně u českých podnikatelů. A to právě si teď české firmy uvědomují a začínají oslovovat vietnamskou komunitu, potvrdil v rozhovoru pro server Podnikatel.cz Marcel Winter, šéf Česko-vietnamské společnosti. Čtěte více: Celníci už léta lžou o ceně zabaveného zboží, říká Winter.

V současné době žije v České republice přes 60 000 Vietnamců. Z toho vlastní živnostenské oprávnění asi 26 000 z nich. Velice rychle také ubývá počet Vietnamců, kteří provozují stánek s textilem. Naopak roste počet vietnamských potravin, drogerií a různých kosmetických studií.

Autor článku

Je zástupcem šéfredaktora Podnikatel.cz a zajímá se o novinky a změny v legislativě s dopadem na byznys. Věnuje se také analýzám a komentuje aktuální dění. 

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).