O Internet Advertising Conference byl mimořádný zájem

30. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Rekordní počet 430 účastníků zaznamenala celodenní odborná konference Internet Advertising Conference 2010. Konferenci uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).

Konferenci pro lidi pohybující se v oblasti českého internetu jsme uspořádali již po třetí. Neustále rostoucí křivka zájmu potvrzuje náš předpoklad, že online trh má stále silnější potřebu se scházet a vyměňovat si navzájem zkušenosti, řekla Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

V hlavním programovém proudu, který pokrýval obecnější témata týkající se aktuálních trendů na trhu online reklamy a médií, se hovořilo například o tom, co řeší zadavatelé při plánování online inzerce, jak vytvářet nápadité a kreativní kampaně nebo zda funguje internet jako dobrý prostředek pro budování značky. Samostatná přednáška byla věnována také zpoplatnění internetového obsahu.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).