OK pointy ČSA pro nonstop informace

22. 12. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Již více než měsíc fungují OK pointy Českých aerolinií. Ty by měly zefektivnit aktuální systém sítě. ČSA tak ušetří na nákladech a klienti budou blíže všem informacím nonstop. OK pointy Českých aerolinií fungují ve spolupráci s vybranými cestovními kancelářemi.

Pro segment cestujících využívajících spíše online nebo telefonický kontakt České aerolinie nabízejí plnohodnotný obslužný systém 24 hodin a 7 dní v týdnu prostřednictvím internetových stránek a kontaktního centra, vysvětluje Jiří Marekz Českých aerolinií.

Společnost ale nechce zapomínat ani na klienty, kteří preferují osobní kontakt., doplnil Marek.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).