Pro hospody a restaurace hraje stále větší roli Facebook. Sledujte proč

11. 7. 2013
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek
Mít denní menu na internetu už nestačí. Pro restaurace a hospody se stávají důležitější sociální sítě. Sledujte další díl Videobizu.

Gastronomický portál Lunchtime.cz hostuje profily zhruba třetině českých restaurací a je největším ve svém oboru. Nově začal vzdělávat o Facebooku, který se stává pro české restaurace stále více důležitým. Proč? Tak to nám prozradí Jakub Šafránek, marketingový ředitel portálu Lunchtime.cz

Autor článku

Je redaktorkou Podnikatel.cz a zajímá se o aktuální dění a dopady novinek na podnikatele. 

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).