Průměrná hodnota objednávek na internetu klesá

24. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Frekvence nákupů na internetu roste, klesá však průměrná hodnota vynaložená na jeden nákup. Významně vzrostl podíl srovnávačů cen. Vyplynulo to z výzkumu internetových srovnávačů Heureka.cz a Heureka.sk a nákupní galerie Aukro.cz.

Trend rostoucí frekvence nákupu sledujeme z pohledu sortimentu nakoupeného zboží. Kromě typicky internetových produktů jako například elektro začali uživatelé nakupovat i produkty, které doteď vybírali spíše v kamenných prodejnách, jako je vybavení bytu a aktuálně i zahradní technika, uvedl David Vychytil z nákupní galerie Aukro.cz. Jak potvrdil Tomáš Hodboď, manažer internetového srovnávače Heureka.cz , v minulém roce klesla průměrná částka vynaložená na jeden nákup, výrazněji se však zvýšil počet objednávek.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).