cesta k vlastnímu byznysu
Články
Příběhy
Poradna
Školení
Účetní
Šablony
Průvodce
Kalkulačky
Kurzovní lístek
Podnikatel.cz do mailu
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
Marketing a značka
Marketing a značka
361
–
390
/
654
První strana
Předchozí strana
10
11
12
13
14
15
16
Následující strana
Poslední strana
SEO v roce 2020? Žádné zásadní novinky se neočekávají
SEO neboli optimalizace webu pro vyhledávače se skládá z mnoha zásadních kroků, které se prakticky ani v roce 2020 nebudou měnit.
Jana Langerová
20. 11. 2019
Doba čtení:
6 minut
Sametovou revoluci připomínají i firmy, podívejte se na jejich marketingové akce
[GALERIE] 30. výročí sametové revoluce připomínají ve svých marketingových akcích i firmy. Podívejte se, čím vším revoluci připomínají.
Redakce Podnikatel.cz
15. 11. 2019
Doba čtení:
1 minuta
Propagace před Vánoci není vše. Kampaně zaměřte hlavně na emoce
Reklamy před Vánoci nemusí mít hlavní cíl jen prodat produkty, ale také zapůsobit na city příjemců. Inspirujte se vánočními kampaněmi známých značek.
Jana Langerová
8. 11. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Ulehčete si správu LinkedIn profilu díky nejrůznějším nástrojům
Se správou sociálních sítí je spojeno hodně práce. Tu si však můžete zjednodušit díky nejrůznějším nástrojům. Zjistěte, jaké můžete využít na LinkedInu.
Jana Langerová
29. 10. 2019
Doba čtení:
4 minuty
V newsletterech před Vánoci buďte milí, pozorní a všímaví. Nabídněte něco navíc
E-shopy se před Vánoci snaží nalákat zákazníky a často k tomu využívají i e-mailového marketingu. Newsletterům je proto potřeba věnovat dostatek pozornosti.
Jana Langerová
25. 10. 2019
Doba čtení:
7 minut
Buďte o krok napřed a využívejte novinky, které nabízí sociální sítě
Jakých novinek na sociálních sítích byste si podle odborníků měli všimnout? Nechte se inspirovat a využijte je na maximum.
Jana Langerová
23. 10. 2019
Doba čtení:
7 minut
Síťovky znovu ožívají. Retro kousek má spoustu variant i barev
FOTOGALERIE: Český vynález z 20. let minulého století je opět hitem. Legendární nákupní taška síťovka se přizpůsobuje době, stává se z ní módní doplněk.
Jana Knížková
17. 10. 2019
Doba čtení:
2 minuty
Skupiny na LinkedIn vás mohou dostat přímo k cílové skupině. Využijte toho
Další způsob, jak se na LinkedIn více ukázat a také jej aktivněji používat, představují skupiny. Zjistěte, jak je využít ve svůj prospěch.
Jana Langerová
15. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Máte návštěvníkům webu co předat? Pak vsaďte na bonusový obsah
Pokud chce firma zvýšit důvěryhodnost a budovat image odborníka v oboru nebo získat e-mailové adresy, může návštěvníkům webu nabídnout publikaci zdarma.
Jana Langerová
11. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Jak na proces řízení tvorby webu? Tady jsou naše tipy
Každý web je jiný, má plnit různé potřeby a cílit na různé segmenty uživatelů. Univerzální doporučení se tedy nedávají úplně jednoduše.
Petr Žďárský
10. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Veřejnosti hlavně nelžete a nezatajujte informace. Manipulovat je neetické
Etické a čestné chování je důležité ve všech oborech a odvětvích. V případě vztahů s veřejností jde navíc o velkou moc. Na co je tedy potřeba dát si pozor?
Jana Langerová
9. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Vyplatí se internetovým obchodům dávat dárky k objednávce?
Některé e-shopy považují přikládání dárků k objednávkám jako samozřejmost, jiné to jako součást své strategie nemají. Co to přináší?
Jana Langerová
4. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Stereotypy v reklamě za hranou? U nás problémy se zákonem nehrozí
Stereotypy se v reklamě objevují odpradávna. Někdy se však mohou stát nepříjemným problémem, který může ovlivnit spotřebitele i značku.
Jana Langerová
3. 10. 2019
Doba čtení:
6 minut
Možnosti řešení online prezentace. Tady jsou naše tipy
Kde všude se nabízí prostor k okamžitému využití pro podnikatelskou prezentaci a které mohou začít přihrávat nové zákazníky?
Michal Mládek
3. 10. 2019
Doba čtení:
10 minut
Jméno na oblíbené pochoutce nebo nápoji? Zákazníci na to slyší
Personalizovaný marketing je jedním ze způsobů, jak přilákat zákazníky k vaší značce, protože spotřebitelé milují něco, co je pro ně osobní a jedinečné.
Jana Langerová
2. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Víte, co vaši zákazníci doopravdy chtějí? Víme, jak zjistíte jejich potřeby
Minulý týden jsme náš seriál vykopli sérií doporučení do startu online podnikání, dnešním dílem zabrousíme do oblasti poznávání potřeb našich zákazníků.
Michal Mládek
26. 9. 2019
Doba čtení:
7 minut
Více spojení na LinkedInu vytváří pozitivní image společnosti. Jak na to?
Profil na sociální síti, který nemá sledující, je většinou zbytečný a nevyplácí se na něj plýtvat energií. Zjistěte, jak získat více spojení na LinkedInu.
Jana Langerová
24. 9. 2019
Doba čtení:
5 minut
Výkonnostní marketing prodává téměř za vás a je základem online marketingu
Přemýšlíte, zda se pustit do výkonnostního marketingu? V dnešní době je to základem pro úspěšné a výkonné marketingové kampaně a začít není složité.
Jana Langerová
11. 9. 2019
Doba čtení:
9 minut
Prezentujte se na LinkedIn jako odborník v oboru
Být aktivní na LinkedInu představuje další způsob, jak se ukázat a především posílit marketingovou strategii firmy. Využijte toho.
Jana Langerová
10. 9. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Podzim se blíží. Zakomponujte jej do vašeho marketingu
V září začíná podzim, velmi důležité období nejen pro marketéry, protože je spojeno hlavně s blížícími se Vánoci. Chystají se utrácet a toho je třeba využít.
Jana Langerová
4. 9. 2019
Doba čtení:
5 minut
E-shopy, nepodceňte přípravy na vánoční sezónu. Je ten nejvyšší čas
Do Štědrého dne zbývají necelé čtyři měsíce. Pro běžného občana jde o dlouhou dobu, ale internetové obchody už se musí mít na pozoru.
Jana Langerová
30. 8. 2019
Doba čtení:
5 minut
Díky microsite získáte konkurenční výhodu a podpoříte vaši značku
Microsite je speciální malý web, který většinou funguje jako doplněk hlavních webových stránek společnosti. Jak ji můžete využít?
Jana Langerová
28. 8. 2019
Doba čtení:
5 minut
Na nic nečekejte a založte si profil na síti LinkedIn
Založení firemního profilu na síti LinkedIn je zdarma a zabere vám jen málo času. Stačí mít připravené fotografie a ujasněné texty.
Jana Langerová
27. 8. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Budujte si na internetu pozitivní pověst a chraňte se tak před online útoky
Online reputation management (ORM) není u nás příliš známý pojem. Přitom se jedná o v dnešní době velmi důležitou aktivitu.
Jana Langerová
23. 8. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Klíčová slova jsou na firemním webu opravdu klíčová. Nesmíte to ale přehánět
Klíčová slova ve smyslu SEO představují termíny a pojmy, které lidé vyhledávají a jsou relevantní k tématu dané stránky. Proto je důležité s nimi pracovat.
Jana Langerová
21. 8. 2019
Doba čtení:
5 minut
Letní byznys pod drobnohledem: Točená i kopečková zmrzlina obsahovala bakterie
K létu patří zmrzlina. A pokud počasí přeje, prodá se jí neskutečné množství. Ne všechna však vyhověla hygienickým požadavkům.
Jana Knížková
13. 8. 2019
Doba čtení:
1 minuta
Profil na LinkedIn je vaší další možností, jak se ukázat
Nejen podnikatelům a firmám se vyplatí mít profil na sociální síti. Kromě možnosti se ukázat to přináší spousty výhod.
Jana Langerová
13. 8. 2019
Doba čtení:
3 minuty
Nebát se a odpovídat aneb Vytěžte z online recenzí maximum
Recenze nejsou jen zpětnou vazbou, ale také důležitým zdrojem nových objednávek, PR a užitečným marketingovým nástrojem, proto se vyplatí s nimi pracovat.
Jana Langerová
8. 8. 2019
Doba čtení:
5 minut
Špatná navigace a nudné texty mohou pohřbít váš web
Obsah webu je jako diamant – kdo ho má dokonale vybroušený, tomu přivede nejvíce pozornosti. A to je především pro firmy a podnikatele velmi důležité.
Jana Langerová
7. 8. 2019
Doba čtení:
7 minut
Miluje vaše cílovka seriály? Buďte kreativní a využijte toho
Pokud je vaše cílová skupina blázen do seriálů, pak můžete zahrát na její strunu a přizpůsobit tomu vaši kampaň. Inspirujte se.
Jana Langerová
5. 8. 2019
Doba čtení:
4 minuty
361
–
390
/
654
První strana
Předchozí strana
10
11
12
13
14
15
16
Následující strana
Poslední strana
PODCAST: OSVČ se v roce 2026 opět skokově zvýší zálohy
PODCAST
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji