cesta k vlastnímu byznysu
Články
Zprávy
Příběhy
Poradna
Školení
Účetní
Šablony
Průvodce
Kalkulačky
Kurzovní lístek
Podnikatel.cz do mailu
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
Marketing a značka
Marketing a značka
631
–
646
/
646
První strana
Předchozí strana
16
17
18
19
20
21
22
Následující strana
Poslední strana
7 chyb, které podnikatelé dělají při přípravě marketingového plánu
Bez kvalitního marketingového plánu se váš marketing může snadno změnit v chaos. Vyvarujte se však při přípravě marketingového plánu těchto sedmi chyb.
Magdalena Čevelová
19. 1. 2016
Doba čtení:
5 minut
Dopravci chystají další novinky. Zákazníci e-shopů budou spokojení
Zákazníci nemají proč si stěžovat na dopravce. Za to, že jim někdy nejsou schopni doručit zásilku, si často mohou sami. Firmy proto zavádí nová a nová zlepšení.
Zdeněk Vesecký
8. 1. 2016
Doba čtení:
6 minut
3 důvody, proč mít firemní blog
Blogujte. Blogy představují méně formální prostředí, které je ideální k oslovení zákazníků i získání zpětných odkazů. Vaší firmě zajímavé komentáře jen pomohou.
Zdeněk Vesecký
6. 1. 2016
Doba čtení:
6 minut
Jak na newslettery, aby nenudily, a jak na zprávy transakční
U rozesílaných marketingových sdělení se vyplatí hodně přemýšlet, měřit a zkoušet, abyste dosáhli jejich účinnosti. Nezanedbávejte přitom ani zprávy transakční.
Marek Janouš
5. 1. 2016
Doba čtení:
6 minut
5 nejúspěšnějších Business Blogů serveru Podnikatel.cz
Každý týden si mohou čtenáři přečíst na serveru Podnikatel.cz blogový příspěvek. Přinášíme výběr pěti nejúspěšnějších Business Blogů.
Redakce Podnikatel.cz
29. 12. 2015
Doba čtení:
5 minut
Jak dostat nově nadefinovanou značku ke kolegům i zákazníkům?
Prošli jsme celým postupem strategie značky. Co je potřeba promyslet, abyste ji teď skutečně uvedli do života, namísto toho, aby zůstala jen založena v šuplíku?
Honza Páv
22. 9. 2015
Doba čtení:
6 minut
I WC může budovat značku. Zjistěte, kde všude se potkává značka a váš zákazník
Někteří mají pocit, že značku potřebujete, abyste měli lepší kampaně či víc lajků na Facebooku. Analýza touchpointů vás ale přesvědčí, že branding sahá dále.
Honza Páv
15. 9. 2015
Doba čtení:
6 minut
„Vážený kliente, to bude f poho.“ Nastavte si tonalitu komunikace značky
„Kliente, to bude f poho“, nebo „Děkujeme Vám za Váš zájem“? Při budování značky je zásadní zvolit i tonalitu komunikace, tedy to, jak značka mluví.
Honza Páv
8. 9. 2015
Doba čtení:
6 minut
Růžová není jen pro slečinky. Poradíme, jak vybrat vhodné logo i barvy
Logo není vaše značka. Logo je to, co je vidět a co pomáhá lidem si vaši značku vybavit. Nechali byste tuhle práci dělat vaši neteř nebo kluka od vedle?
Matez Jindra
1. 9. 2015
Doba čtení:
9 minut
Jak vymyslet název pro vaši značku, aby ji čas neudusil? Tady je 8 přístupů
Nad názvem vaší značky je nutné přemýšlet, a k tomu se hodí brainstorming. V dalším díle o budování značky vás naučíme, jak takový název vlastně vymyslet.
Honza Páv
25. 8. 2015
Doba čtení:
9 minut
Páteční koťátka už nikoho nebaví. Postavte svou značku na pevných základech
Prázdné značky jsou jako paruka. Když jednou víc foukne, jdou do háje. Pokud chcete, aby vám značka pomáhala v byznysu, potřebuje obsah.
Honza Páv
18. 8. 2015
Doba čtení:
6 minut
Alena, 29 let, ráda se opaluje nahá. Víme, jak vám pomůžou persony v podnikání
Při budování značky je důležité brát v potaz samotného zákazníka. Vaše cílová skupina by měla mít pocit, jako by produkt či služba vznikaly přímo jí.
Máša Dudziaková
11. 8. 2015
Doba čtení:
7 minut
Konkurence: Zjistěte si, které značky bojují o přízeň vašich zákazníků
Ve čtvrtém díle seriálu Budujeme značku se zaměříme na konkurenci. Vysvětlíme, co je positioning a proč by vás vůbec měla konkurence zajímat.
Honza Páv
4. 8. 2015
Doba čtení:
7 minut
Produkt nebo služba: Dokážete říct, v čem je vaše firma nejlepší?
Význam značky už je jasný. Cestu, jak si stanovit poslání byznysu, už také znáte. Podíváme se nyní na zoubek vašemu produktu, případně službě.
Honza Páv
28. 7. 2015
Doba čtení:
5 minut
Poslání firmy: Všichni by měli vědět, co vás ráno vytáhne z postele
V dalším článku seriálu Budujeme značku se zaměříme na poslání firmy. Ukažte svým zákazníkům, proč ráno vstáváte a jdete do práce. Lidi to zajímá.
Matez Jindra
21. 7. 2015
Doba čtení:
6 minut
7 důvodů, které vás přesvědčí, že má smysl začít makat na svojí značce
Podtrhněte své podnikání značkou. V rámci seriálu o budování brandu nabízíme praktické rady, jak na své značce začít pracovat.
Honza Páv
14. 7. 2015
Doba čtení:
7 minut
631
–
646
/
646
První strana
Předchozí strana
16
17
18
19
20
21
22
Následující strana
Poslední strana
PODCAST: OSVČ se v roce 2026 opět skokově zvýší zálohy
PODCAST
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji