cesta k vlastnímu byznysu
Články
Příběhy
Poradna
Školení
Účetní
Šablony
Průvodce
Kalkulačky
Kurzovní lístek
Podnikatel.cz do mailu
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
Marketing a značka
Marketing a značka
601
–
630
/
654
První strana
Předchozí strana
16
17
18
19
20
21
22
Následující strana
Poslední strana
Je pro vás problém určit cenu za své služby? Přehoďte odpovědnost na zákazníka
Stanovit cenu služby a říkat si o peníze může být pro nováčka v podnikání těžké. Našli jsme proto netradiční cesty, které odpovědnost přenášejí na zákazníka.
Jana Bohutínská
1. 9. 2016
Doba čtení:
5 minut
Mrkněte na e-mailové kampaně, u kterých zalitujete, že jste je nevymysleli vy
Podívejte se na e-mailingové kampaně tak skvělé, že vás fakt naštve, že to nebyl váš nápad. Připravte se, naštvete se hned několikrát.
Ondřej Valuštík
30. 8. 2016
Doba čtení:
5 minut
Lidé z vesnic utrácí na internetu za dražší a značkové zboží víc než měšťáci
Život lidí z vesnic a měst se pořád liší. Venkovské prostředí ovlivňuje i nákupní zvyklosti obyvatel vsí a malých měst. I s tím musí prodejci počítat.
Zdeněk Vesecký
26. 8. 2016
Doba čtení:
5 minut
Podnikají v Česku, ale pod kůži se jim zadřelo Japonsko
V podnikání vsadili na Japonsko. Pohybují se v různých oborech, ale ať už dovážejí nože či potraviny, shodují se, že se lze v byznyse od Japonců ledacos naučit.
Jana Bohutínská
25. 8. 2016
Doba čtení:
6 minut
Jak na obchodní značku? Důležitými pilíři je 5 základních bodů. Nastudujte si je
Obchodní značka se v některých případech nemusí potkat se zájmy vašich zákazníků. V čem jste udělali chybu a jak to napravit? Poradíme v 5 základních bodech.
Redakce Podnikatel.cz
25. 8. 2016
Doba čtení:
5 minut
Nováček v oboru gastronomie prorazil díky barům v kancelářských centrech
V advokacii se nenašel. Místo toho založil úspěšný řetězec salátových barů, s nimiž teď boduje hlavně v kancelářských centrech.
Zdeněk Vesecký
22. 8. 2016
Doba čtení:
8 minut
Česká pošta vycouvala ze služby ČP Cloud, ta o spolupráci s poštou stále mluví
Služba ČP Cloud tvrdí, že je poskytována ve spolupráci s Českou poštou. To ale již není pravda. Česká pošta totiž ukončila smlouvy a na ČP Cloud se už nepodílí.
Daniel Morávek
18. 8. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Youtubeři – komplikovaní umělci, kteří za 15 tisíc do firmy pracovat nepůjdou
YouTube marketing se zcela vymyká všemu, s čím se zadavatelé reklamy až dosud setkávali. Na specifika takové spolupráce je potřeba se připravit.
Zdeněk Vesecký
12. 8. 2016
Doba čtení:
7 minut
5 tipů, jak dosáhnout zvýšení prodeje módy a oblečení. Inspirujte se
Módní poradenství zajišťované stylistou i moderními technologiemi, to jsou trendy, které dnes v maloobchodě s oblečením letí. Vyzkoušejte jejich přínos i vy.
Zdeněk Vesecký
10. 8. 2016
Doba čtení:
6 minut
10 věcí, které souvisí s Vánocemi a na které se v e-shopu zaměřte už nyní v létě
Analýza loňských dat či nákup bannerových ploch. To jsou jen příklady z celé řady věcí, které by e-shopaři měli teď v létě již řešit v souvislosti s Vánocemi.
Daniel Morávek
9. 8. 2016
Doba čtení:
6 minut
Obchod s módou Marks & Spencer otevře v Česku samostatné prodejny s jídlem
Sázka na potraviny se řetězci Marks & Spencer v Česku vyplatila. Ředitel české pobočky naznačil, že obchod s módou teď otevře samostatné prodejny s jídlem.
Michael Hovorka
8. 8. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Když k podnikání motivuje batole. Malý syn dal firmě i jméno
Inspirací pro podnikání se mohou stát i mateřské povinnosti. Maminka si svým nápadem ulehčila práci s dítětem a našla se v novém oboru.
Zdeněk Vesecký
8. 8. 2016
Doba čtení:
6 minut
E-shopaři, přestaňte se opalovat u vody a začněte se připravovat na Vánoce
Ačkoli je léto pro e-shopy obdobím, kdy mají nejnižší prodeje, mnohdy rozhoduje o celoročním úspěchu. Právě teď byste totiž měli začít přípravovat na Vánoce.
Daniel Morávek
2. 8. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Jak udělat úspěšnou mobilní reklamu? Z bannerů je nejefektivnější formát 300×250
Proč se zabývat nastavením kampaně pro mobilní telefony? Protože mnoho lidí už používá mobil k přístupu na internet a mladí i k nákupům.
Zdeněk Vesecký
1. 8. 2016
Doba čtení:
5 minut
Mají rodinnou průvodcovskou firmu a chtějí je i instituce hlavního města
Když se chcete prosadit v oboru, kde je velká a tvrdá konkurence, musíte na to jít jinak než ostatní. Díky tomu se podařilo prorazit i malé průvodcovské firmě.
Zdeněk Vesecký
25. 7. 2016
Doba čtení:
10 minut
Marketingová automatizace: Nastartujte své obchody pomocí Velkého bratra
Sníte o tom, že dokážete odhadnout potřeby potenciálních klientů a budete s nimi schopni komunikovat ve správnou dobu? Pak vyzkoušejte automatický marketing.
Zdeněk Vesecký
18. 7. 2016
Doba čtení:
5 minut
Pracovali v baletu a na šachtě. Dnes úspěšně podnikají v úplně jiném oboru
Pro tanečníky či horníky je skoro nemožné pracovat do řádného důchodu. Jsou to často lidé, kteří své povolání radikálně změní. A někteří rovnou začnou podnikat.
Jana Bohutínská
13. 7. 2016
Doba čtení:
6 minut
Základní metriky online marketingu mohou selhat. Víte proč?
Spoléhat jen na statistiky Googlu nebo Seznamu se nemusí vyplatit. Do hry totiž vstupuje mnoho faktorů, se kterými si online metriky neporadí. Chyby jsou drahé.
Zdeněk Vesecký
8. 7. 2016
Doba čtení:
5 minut
5 důvodů, proč vaše e-maily padají do spamu
Důvodů, proč vaše e-maily končí ve spamu, může existovat celá řada. Z osobní zkušenosti ale mohu potvrdit, že následujících 5 příčin je nejčastějších.
Ondřej Valuštík
28. 6. 2016
Doba čtení:
6 minut
Navrhl dřevěné hodinky, po pár měsících je prodává na všech kontinentech
Mladý inženýr ze Šumperku navrhl dřevěné hodinky. Jak začínal, s čím se potýkal a z čeho má radost, prozrazuje v dalším dílu seriálu Příběhy podnikatelů.
Zdeněk Vesecký
27. 6. 2016
Doba čtení:
9 minut
Uber v ČR nabízí partnerskou smlouvu. Firmy řidiče zaměstnávají. Je to taxi?
Od letošního února mohou společnosti s aplikací Uber uzavřít smlouvu o poskytování služeb, řidiči tak mohou být i zaměstnanci. Stále to není taxislužba?
Michael Hovorka
23. 6. 2016
Doba čtení:
5 minut
Polovinu peněz na marketing už dnes podnikatelé tratit nemusí. Přesto tratí
Dá se dnes marketing dělat efektivněji než v dobách jeho prvních pionýrů, kteří podle jednoho z nich polovinu investice vždycky ztratili? Zeptali jsme se.
Zdeněk Vesecký
17. 6. 2016
Doba čtení:
6 minut
Byznys s trdelníky nezná hranice. Z Česka míří až do Asie
Podívali jsme se na zoubek trdelníkovému byznysu. Dá se na tomto pečivu vydělat hromada peněz s minimem námahy a investic? Prozradí jeden z největších výrobců.
Zdeněk Vesecký
13. 6. 2016
Doba čtení:
7 minut
Jsou marketéři jako Ferda Mravenec? Skutečně zvládnou zakázky všeho druhu?
Existují podnikatelé, kteří se bojí investovat do reklamy v případě, že by ji měla dělat agentura bez zkušeností v jejich oboru. Takové obavy jsou ale zbytečné.
Zdeněk Vesecký
10. 6. 2016
Doba čtení:
5 minut
Jak je u značky důležitý ambasador a influencer. Čtěte velký speciál
Začtěte se do základních pojmů, které se týkají obchodního brandu. Pomůžou vám ve startu vašeho podnikání, ale i v jeho dalším rozvoji.
Redakce Podnikatel.cz
9. 6. 2016
Doba čtení:
2 minuty
KFC – proklatě drahý rozvoz zdarma, aneb jak opravdu nepropagovat novou službu
KFC přišlo se službou rozvozu. Propagovalo ji sice jako „rozvoz zdarma“, jídla ale stála o třetinu více. Kolaps marketingu a P.R. v přímém přenosu. [KOMENTÁŘ]
Daniel Morávek
7. 6. 2016
Doba čtení:
3 minuty
Jak zařídit, aby váš podnik od prvního dne praskal ve švech?
Otevíráte svůj podnik až za měsíc nebo za dva? Nevadí, dejte o něm vědět už teď. Jen tak se váš start povede na jedničku.
Zdeněk Vesecký
6. 6. 2016
Doba čtení:
8 minut
Udělá vám kuchyň a s fotkou se chlubí na svém webu. Má na to podnikatel právo?
Referenční fotky jsou skvělým prostředkem k prezentaci kvality práce firem. Musí být ale dobře právně ošetřeny. Víte podle jakých zákonů a jak?
Zdeněk Vesecký
3. 6. 2016
Doba čtení:
7 minut
Sexy nejde jen po povrchu, důležitější je u něj hloubka a kvalita
Dnes může být sexy prakticky cokoli. Třeba pračka nebo kartáček na zuby. Nevěříte? Ano, i tyto předměty denní potřeby musí být v jistém slova smyslu sexy.
Zdeněk Vesecký
18. 5. 2016
Doba čtení:
6 minut
Myslíte si, že vaši značku spasí marketing? Máte se co učit, začněte u práva
Necháváte tvorbu značky na jiných? Pak byste ve své zadávací dokumentaci měli vedle marketingového potenciálu vyžadovat hlavně soulad s právními předpisy.
Jindra Šulcová
3. 5. 2016
Doba čtení:
4 minuty
601
–
630
/
654
První strana
Předchozí strana
16
17
18
19
20
21
22
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Umělá inteligence pro optimalizaci efektivity na marketplace Kauflandu
PODCAST: OSVČ se v roce 2026 opět skokově zvýší zálohy
PODCAST
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji