Centrum rovných příležitostí, z.ú.

Firma Centrum rovných příležitostí, z.ú., ústav. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou U 97, Krajský soud v Hradci Králové. Její základní kapitál je ve výši 200 000 Kč.

Základní údaje o subjektu

IČ:

05053455

Sídlo:

Jana Černého 8/28, Hradec Králové Věkoše, 503 41

Právní forma:

Ústav

Datum vzniku:

4. 5. 2016

Aktuální kontaktní údaje Centrum rovných příležitostí, z.ú. Živé firmy

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé
velikostní kat. dle počtu zam. 1 - 5 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

94996 Činnosti organizací na ochranu a zlepšení postavení etnických, menšinových a jiných speciálních skupin

Obchodní rejstřík

Spisová značka

U 97, Krajský soud v Hradci Králové

Obchodní firma

Centrum rovných příležitostí, z.ú. od 4. 5. 2016

Právní forma

Ústav od 4. 5. 2016

adresa

Jana Černého 8/28
Hradec Králové 50341 od 7. 12. 2021

adresa

Zemědělská 880/1
Hradec Králové 50003 do 7. 12. 2021 od 4. 5. 2016

Předmět činnosti

Zajišťování sociálních a odborných služeb pro širokou veřejnost. Jedná se především o poskytování těchto služeb: a)Odborné sociální poradenství, jehož cílem je společné nalezení vhodného řešení problémové situace a zabránění tomu, aby lidé strádali v důsledku neznalosti svých práv a povinností, vedoucí k posílení samostatnosti klientů či jejich blízkých. Cílovou skupinou této služby jsou především osoby se zdravotním postižením bez omezení věku, nacházející se v nepříznivé sociální situaci, jejich blízcí, senioři a jejich rodinní příslušníci, oběti trestných činů a oběti domácího násilí. b)Sociálně aktivizační služby pro seniory a osoby se zdravotním postižením jsou služby, jejichž cílem je zlepšení adaptability a komunikačních schopností klientů, získání vzdělání či doplnění kvalifikace, zlepšení sebeobsluhy a celkové samostatnosti, nácvik prostorové orientace a chování v běžných situacích. Dalším cílem je udržení aktivní a smysluplné náplně života. Cílovými skupinami této služby jsou: osoby se zdravotním postižením a senioři. c)Vytváření podmínek pro podporu a začleňování sociálně znevýhodněných skupin občanů, podporu rovných příležitostí a podporu jejich společenského, kulturního a především pracovního uplatnění. d)Podpora tvorby komplexních opatření a souborů služeb, které umožňují návrat či udržení na trhu práce se zaměřením na osoby ohrožené sociálním vyloučením. e)Realizace osvětových a informačních akcí a kampaní spojených s využíváním opatření, která napomáhají zlepšení kvality života lidí ohrožených sociálním vyloučením. f)Organizace osvětových a odborných vzdělávacích programů (akreditovaných i neakreditovaných) pro občany se zdravotním postižením, seniory, zaměstnance zainteresovaných institucí a veřejnost. g)Zajišťování dalších specifických služeb pro zdravotně postižené a seniory v oblasti sociální rehabilitace a sociálních a zdravotních služeb a aktivit - včetně zajišťování provozu půjčoven rehabilitačních a kompenzačních pomůcek. Doplňkové aktivity, činnosti a služby, předměty podnikání: a)Realizace činností propagačních, výukových, poradenských, mediačních, informačních, styk s veřejností, setkávání a spolupráce subjektů ve smyslu cílů ústavu i spolupráce se zahraničními subjekty, nácvik speciálních dovedností, sociální depistáž, sociálně rehabilitační aktivity atd. b)Podpora metod práce s komunitou, strategie a komplexního řešení sociálních služeb, celoživotního vzdělávání a ostatní složky prostředí, které ovlivňují kvalitu života a podporují integraci znevýhodněných skupin občanů. c)Vytváření pracovních příležitostí pro osoby se zdravotním postižením, a to zejména ve spolupráci s dotčenými institucemi veřejné správy, zejména pak s Úřadem práce ČR. d)Partnerství při realizaci dalších projektů, které napomáhají při rozvoji a rozšiřování nabízených služeb pro cílové skupiny. e)Poskytování doplňkových služeb - na základě příslušných živnostenských oprávnění. f)Přijímání dobrovolníků pro realizaci doplňkových aktivit pro cílové skupiny projektů, g)provozování služeb a komerčních aktivit, které mají charakter sociálního podnikání - při výrazném podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením. od 4. 5. 2016

Kapitál

Základní kapitál

vklad 200 000 Kč

od 4. 5. 2016

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Ing. Mgr. Rostislav Hekera

ředitel

První vztah: 28. 6. 2025

vznik funkce: 1. 12. 2024

Trnov 1, 518 01, Česká republika

Další vztah k této osobě

Historické vztahy

Mgr. Jiří Morávek

statutární zástupce - ředitel

První vztah: 23. 5. 2025 - Poslední vztah: 23. 5. 2025

vznik funkce: 1. 11. 2024

zánik funkce: 30. 11. 2024

Československé armády 408/51, Hradec Králové, 500 03, Česká republika

PhDr., PaedDr. Jindřich Vedlich, Ph.D. MBA

ředitel

První vztah: 18. 6. 2022 - Poslední vztah: 23. 5. 2025

vznik funkce: 19. 4. 2022

zánik funkce: 31. 10. 2024

Medkova 1315/21, Hradec Králové, 500 02, Česká republika

Mgr. Jiří Morávek

Ředitel

První vztah: 11. 6. 2021 - Poslední vztah: 18. 6. 2022

vznik funkce: 4. 5. 2016

zánik funkce: 18. 4. 2022

Československé armády 408/51, Hradec Králové, 500 03, Česká republika

Mgr. Jiří Morávek

Ředitel

První vztah: 28. 4. 2021 - Poslední vztah: 11. 6. 2021

vznik funkce: 4. 5. 2016

Chvojenec 77, 534 01, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Mgr. Jiří Morávek

Ředitel

První vztah: 4. 5. 2016 - Poslední vztah: 28. 4. 2021

vznik funkce: 4. 5. 2016

Pražská třída 184/65, Hradec Králové, 500 04, Česká republika

Ředitel je statutárním orgánem Ústavu, řídí jeho činnost, jedná jeho jménem, resp. činí veškeré kroky vyplývající z občanskoprávní úpravy ve věci jednání a povinností statutárního orgánu Ústavu.

od 4. 5. 2016

Dozorčí rada

3 fyzické osoby

Jan Chudý

Člen dozorčí rady

První vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 20. 10. 2022

Leopoldova 2046/18, Praha, 149 00, Česká republika

Dalších 5 vztahů k této osobě

Aleš Řehák

Člen dozorčí rady

První vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 20. 10. 2022

Pod Zámečkem 1761/17, Hradec Králové, 500 06, Česká republika

Další vztah k této osobě

Lenka Folkeová

Předsedkyně dozorčí rady

První vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 20. 10. 2022

vznik funkce: 20. 10. 2022

Kotorská 1580/38, Praha, 140 00, Česká republika

Dalších 5 vztahů k této osobě

Historické vztahy

Mgr. Radka Svatošová

Předseda dozorčí rady

První vztah: 4. 5. 2016 - Poslední vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 4. 5. 2016

vznik funkce: 4. 5. 2016

Nábřežní 438, Pardubice, 530 03, Česká republika

Jan Chudý

Člen dozorčí rady

První vztah: 4. 5. 2016 - Poslední vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 4. 5. 2016

vznik funkce: 4. 5. 2016

Leopoldova 2046/18, Praha, 149 00, Česká republika

Aleš Řehák

Člen dozorčí rady

První vztah: 4. 5. 2016 - Poslední vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 4. 5. 2016

vznik funkce: 4. 5. 2016

Pod Zámečkem 1761/17, Hradec Králové, 500 06, Česká republika

Další vztahy firmy Centrum rovných příležitostí, z.ú.

3 fyzické osoby

Jiří Morávek

Člen správní rady

První vztah: 18. 7. 2025

vznik členství: 20. 10. 2022

Chvojenec 77, 534 01, Česká republika

Další vztah k této osobě

Jiří Vencl

Předseda správní rady

První vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 20. 10. 2022

vznik funkce: 20. 10. 2022

Křižíkova 35/46, Praha, 186 00, Česká republika

Dalších 9 vztahů k této osobě

Václav Krása

Člen správní rady

První vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 20. 10. 2022

Hájecká 518, Chýně, 253 03, Česká republika

Dalších 5 vztahů k této osobě

Historické vztahy

Jiří Morávek

Člen správní rady

První vztah: 4. 2. 2023 - Poslední vztah: 18. 7. 2025

vznik členství: 20. 10. 2022

Československé armády 408/51, Hradec Králové, 500 03, Česká republika

Miloslav Rygl

Člen správní rady

První vztah: 13. 6. 2018 - Poslední vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 4. 5. 2016

vznik funkce: 4. 5. 2016

Havlíčkova 1937/37, Zábřeh, 789 01, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Mgr. Václav Krása

Člen správní rady

První vztah: 5. 3. 2018 - Poslední vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 4. 5. 2016

vznik funkce: 4. 5. 2016

Hájecká 518, Chýně, 253 03, Česká republika

Další 3 vztahy k této osobě

Mgr. Václav Krása

Člen správní rady

První vztah: 6. 10. 2017 - Poslední vztah: 5. 3. 2018

vznik členství: 4. 5. 2016

vznik funkce: 4. 5. 2016

Hájecká 518, Chýně, 253 03, Česká republika

Další 3 vztahy k této osobě

Mgr. Václav Krása

Člen správní rady

První vztah: 4. 5. 2016 - Poslední vztah: 6. 10. 2017

vznik členství: 4. 5. 2016

vznik funkce: 4. 5. 2016

Vondroušova 1193/45, Praha, 163 00, Česká republika

Miloslav Rygl

Člen správní rady

První vztah: 4. 5. 2016 - Poslední vztah: 13. 6. 2018

vznik členství: 4. 5. 2016

vznik funkce: 4. 5. 2016

Dvorská 164/80, Hradec Králové, 503 11, Česká republika

Jiří Vencl

Předseda správní rady

První vztah: 4. 5. 2016 - Poslední vztah: 4. 2. 2023

vznik členství: 4. 5. 2016

vznik funkce: 4. 5. 2016

Křižíkova 35/46, Praha, 186 00, Česká republika

Zakladatel

Centrum pro integraci osob se zdravotním postižením Královehradeckého kraje, o.p.s.

První vztah: 4. 5. 2016

Jana Černého 8/28, Hradec Králové Věkoše, 503 41

Dalších 8 vztahů k tomuto subjektu

  • Jiří Morávek

    Člen správní rady

    Chvojenec 77, 534 01, Česká republika

  • Ing. Mgr. Rostislav Hekera

    Člen statutárního orgánu

    Trnov 1, 518 01, Česká republika

  • Jiří Vencl

    Předseda správní rady

    Křižíkova 35/46, Praha, 186 00, Česká republika

  • Aleš Řehák

    Člen dozorčí rady

    Pod Zámečkem 1761/17, Hradec Králové, 500 06, Česká republika

  • Jan Chudý

    Člen dozorčí rady

    Leopoldova 2046/18, Praha, 149 00, Česká republika

  • Václav Krása

    Člen správní rady

    Hájecká 518, Chýně, 253 03, Česká republika

  • Lenka Folkeová

    Předsedkyně dozorčí rady

    Kotorská 1580/38, Praha, 140 00, Česká republika

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 17. 2. 2023

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Údržba motorových vozidel a jejich příslušenství
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
  • Ubytovací služby
  • Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti
  • Činnost informačních a zpravodajských kanceláří
  • Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
  • Poskytování technických služeb
  • Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
  • Opravy a údržba potřeb pro domácnost, předmětů kulturní povahy, výrobků jemné mechaniky, optických přístrojů a měřidel
  • Poskytování služeb osobního charakteru a pro osobní hygienu
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Výroba potravinářských a škrobárenských výrobků
  • Poskytování služeb pro rodinu a domácnost
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Výroba textilií, textilních výrobků, oděvů a oděvních doplňků
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
  • Vydavatelské činnosti, polygrafická výroba, knihařské a kopírovací práce
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Výroba, rozmnožování, distribuce, prodej, pronájem zvukových a zvukově-obrazových záznamů a výroba nenahraných nosičů údajů a záznamů
  • Výroba stavebních hmot, porcelánových, keramických a sádrových výrobků
  • Fotografické služby
  • Výroba, opravy a údržba sportovních potřeb, her, hraček a dětských kočárků
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 17. 2. 2023
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).