Vojtěch Bednář

Bednář Vojtěch sociolog

Vojtěch Bednář je sociolog a publicista, zabývá se manažerským a mediálním poradenstvím. Je autorem řady článků a knih, vyučuje na Filozofické fakultě v Olomouci a Ekonomické fakultě Vysoké Školy Báňské – technické Univerzity v Ostravě a působí jako soukromý lektor.

E-mail: vojtech (zavináč) koment (tečka) cz
WWW: http://www.avemedia.cz/

Nejčtenější články autora

  1. Jak na tykání a vykání ve firmě? Pravidla jsou striktně daná  20. 8. 2013
  2. Jak v hromadných mailech neurazit, nepůsobit trapně a přitom dosáhnout svého?  1. 2. 2011
  3. Jak udělat zákaznické karty, aby nebyly jen efektní, ale i efektivní?  6. 1. 2011
  4. Naučte se, jak zviditelnit svůj byznys zadarmo  16. 3. 2010
  5. Zásady chování obchodního zástupce  22. 2. 2011
  6. Jak nastavit a plánovat slevy. Přinášíme pár tipů  15. 2. 2011
  7. Necháváte dveře od své kanceláře zavřené? Vaše firemní kultura není postavena na důvěře  14. 12. 2010
  8. Zlepšete svůj byznys, využijte služeb poradců a konzultantů  9. 2. 2011
  9. Jak se zbavit zaměstnance, aby neodcházel ve zlém?  17. 2. 2011
  10. Naučte se zaměstnanci komunikovat také neformálně  10. 12. 2010

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Jak na tykání a vykání ve firmě? Pravidla jsou striktně daná Zaměstnanci 20. 8. 2013 -
Proč se blondýna „čekla“ na pláži? Chce slevu na drink. I to je výhoda geolokace Sociální sítě 2. 8. 2013 -
Zásady chování obchodního zástupce - 22. 2. 2011 5
Jak se zbavit zaměstnance, aby neodcházel ve zlém? Zaměstnanci 17. 2. 2011 -
Jak nastavit a plánovat slevy. Přinášíme pár tipů - 15. 2. 2011 -
Zlepšete svůj byznys, využijte služeb poradců a konzultantů - 9. 2. 2011 1
Vyplatí se podnikateli digitální podpis? Zjistili jsme za vás - 4. 2. 2011 2
Jak v hromadných mailech neurazit, nepůsobit trapně a přitom dosáhnout svého? - 1. 2. 2011 3
Ušetřete na firemním vzdělávání, poradíme vám jak Zaměstnanci 20. 1. 2011 -
Bez kvalitního zboží a služeb důvěryhodný e-shop neuděláte - 11. 1. 2011 -
Jak udělat zákaznické karty, aby nebyly jen efektní, ale i efektivní? - 6. 1. 2011 5
Pozor na bezplatné internetové služby - 4. 1. 2011 -
Jak proměnit fanoušky na Facebooku ve své zákazníky? - 17. 12. 2010 3
Necháváte dveře od své kanceláře zavřené? Vaše firemní kultura není postavena na důvěře Zaměstnanci 14. 12. 2010 3
Naučte se zaměstnanci komunikovat také neformálně Zaměstnanci 10. 12. 2010 -
Naučte se, jak zviditelnit svůj byznys zadarmo - 16. 3. 2010 2
Na otázky novinářů se vyplatí odpovídat v klidu, i když vás rozčilují - 14. 1. 2010 -


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).