Kodex pro farmářské trhy byl včera zveřejněn

1. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Farmářské trhy mají od včerejška svůj vlastní kodex, který by měl zlepšit orientaci zákazníků a posílit jejich důvěru, že od prodejců dostanou čerstvé a kvalitní potraviny přímo od výrobců. Prodejci, kteří se ke kodexu přihlásí, poznají zákazníci na první pohled a může to pak pro ně znamenat marketingovou výhodu.

Na farmářském kodexu spolupracovali zástupci Asociace krajů, Svazu města a obcí a Sdružení místních samospráv a významní organizátoři samotných trhů. Jeho vytvoření pak iniciovalo ministerstvo zemědělství. Snažíme se zajistit, aby na trhu prodávali skutečně farmáři a drobní výrobci, kteří jinak mají třeba problém prorazit do běžné tržní sítě, a ne překupníci, vysvětlil ministr zemědělství Ivan Fuksa.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).