Hlavní navigace

Lidl spustil zákaznický program. Slevy až 75 % nabízí při koupi více výrobků

18. 9. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Lidl.cz, podle licence: Rights Managed
Maloobchodní řetězec Lidl spustil mezi posledními svůj slevový program. Žádnou plastovou kartu k tomu zákazníci nepotřebují, stačí mobilní aplikace.

Zákaznický program Lidl Plus byl spuštěn teprve včera a využívat ho mohou zákazníci ihned. Slevový program nabízí snížené ceny na vybrané výrobky i slevové kupóny. Za každý nákup navíc získají zákazníci stírací los. 

Princip slev je jednoduchý. Není zapotřebí vyplňovat žádný papírový formulář a žádat o plastovou kartu, stačí si jen nainstalovat aplikaci s názvem Lidl Plus. Je dostupná pro všechny mobilní telefony s operačním systémem Android i iOS. 

Slevy získá zákazník pomocí QR kódu ve své aplikaci

Po instalaci si může zákazník propojit svůj stávající účet s již dostupným účtem na Lidl shopu. Slevy po instalaci aplikace a vytvoření účtu tak zákazník získá okamžitě. Stačí nakoupit výrobky uvedené v aplikaci v kategorii Ceny nebo si aktivovat slevové kupóny v sekci Kupóny a v průběhu placení u pokladny nascenovat speciální QR kód, který se aktivuje spuštěním odkazu „Karta Lidl Plus“ ve stažené aplikaci. 

V aplikaci budou navíc k dispozici i elektronické opisy papírových účtenek.Účtenky zůstanou trvale uložené v historii nákupů a výrazně tak usnadní reklamaci nebo vracení zakoupeného zboží, popisuje Michal Farník, jednatel společnosti Lidl. 

Aktuálně je v aplikaci dostupných 7 slevových kupónů. Při koupi tří výrobků může zákazník dosáhnout na 75% slevu na třetí kus výrobku. Lidl Plus také nabízí akci Super Duo, kdy při koupi jednoho výrobku získá druhý výrobek zcela zdarma. 

Tip-ucto-legislativni_zmeny_21

Anketa

Už jste si nainstalovali aplikaci Lidl Plus?

56 %
44 %
Odpovědělo 2 394 čtenářů.

Slevy jsou dostupné po celé Evropě

Lidl navíc povýšil slevový program na všech 13 evropských zemí, kde působí. Slevy lze tedy po výběru konkrétní prodejny čerpat i mimo hranice ČR. 

Maloobchodní řetězce nabízejí zákaznické slevy v Česku již dlouhodobě. Robustní systém má společnost Tesco, která za sbírání bodů prostřednictvím plastové karty nabízí i finanční kredit pro nákup či volání. Před nedávnem spustil slevový program i Kaufland, který s Lidlem patří do jedné skupiny Schwarz Gruppe. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).