Na sociálních sítích musí být firma kreativní

18. 8. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Firmy na sociálních sítích by se měly zaměřit na kreativitu a častou aktualizaci svých profilů. Na trhu se sociálními sítěmi dochází k jistému nasycení. Vyplývá to z celověsvětového průzkumu společnosti Gartner. Nová generace spotřebitelů je totiž netrpělivá a na obsah se soustředí vždy jen velmi krátkou dobu. Ke smysluplné prezentaci na sociálních sítích je proto zapotřebí velká kreativita, komentoval výsledky průzkumu analytik společnosti Gartner Brian Blau.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).