Vlákno názorů k článku Opět otevřel, ale zájem zákazníků je slabý. Může opět žádat o kompenzační bonus? od anonym - Dobrý den jsem opravář obuvi a mohu Vám...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 4. 2020 18:24

    bez přezdívky

    Dobrý den jsem opravář obuvi a mohu Vám napsat, že Váš názor rozhodně je nepřesný. Po otevření provozovny se moc lidi nehrnou a drželi nás sběrny z jiných měst a vesnic, ale tam jsou ještě zavřené sběrny. Náklady máme stále stejné energie otop tel a nájem u soukromé osoby a to nemluvim o své osobní spotřebě a placeni svých nákladů. Po příjmu jak jistě víte musí být obuv 48 hodin v karanténě kvůli bezpečnosti a možné kontaminace z obuvi ,dle ministra což stěžuje podnikání a rychlost oprav .Nejsme ani na třetině příjmu. Toto řemeslo je služba a ne zlatý důl jak si myslíte. Proto bych byl rád, kdyby jste to přehodnotili děkuji a prosím o info
    Navrátil

    27. 4. 2020, 18:28 editováno autorem komentáře

  • 27. 4. 2020 20:13

    Knížková jana

    Hezký den,

    děkuji za Váš názor.

    V textu jsou uvedeny jen příklady, rozhodně nikdo nezpochybňuje, že to opraváři obuvi mají v tuto dobu těžké.

    Přeji, ať se Vám daří.

    JK

    28. 4. 2020 7:08 upraveno moderátorem, důvod: Chyba ve slově
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).