Podle obchodníků by český výrobek měl být vidět

28. 8. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Čeští výrobci a obchodníci by rádi zavedli jednotné označení a certifikaci pro české výrobky. Podle Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) je nejdůležitější zřetelná identifikace, aby zákazníci český produkt poznali. Toho by šlo například docílit jednotným logem označujícím české výrobky.

Je třeba ovšem stanovit jasná pravidla pro jeho udělování, podotýká uvedl prezident SOCR ČR Zdeněk Juračka. Podle Juračky se o českém výrobku relativně hodně hovoří na různých úrovních, v institucích, firmách, řetězcích, na půdě profesních uskupení, ale jen mluvit je málo.

Rozhodli jsme se proto v praxi přispět k tomu, aby byl český výrobek prioritou našeho trhu. K této myšlence se mimochodem hlásí celá řada obchodníků včetně velkých obchodních řetězců, členů SOCR ČR, dodal Juračka.

Autor článku

Je zástupcem šéfredaktora Podnikatel.cz a zajímá se o novinky a změny v legislativě s dopadem na byznys. Věnuje se také analýzám a komentuje aktuální dění. 

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).