Proč vlastně Češi milují fast foody? Vysvětluje zástupce jednoho z nich

13. 9. 2013
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek
Česko se stává rájem franchisingu. Otevírají se stále nové značky a i ty zavedené rozšiřují počet svých poboček. Nejvíce jich mají fast foody.

Koncept franšíz úspěšně funguje po celém světě a ani Česká republika není výjimkou. Jenom letos míří do tuzemska přes deset nových franšíz a stávající zde otevírají nové prodejny. Největší počet franšíz se otevírá v oblasti rychlého občerstvení. To nám ostatně potvrdí i náš dnešní host Oldřich Peprla ze společnosti SUBWAY.

Autor článku

Je redaktorkou Podnikatel.cz a zajímá se o aktuální dění a dopady novinek na podnikatele. 

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).