Sociální sítě pod monitoringem

31. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

NEWTON Media monitoruje sociální sítě. Monitoringem poskytne klientům informace o tom, jak je v rámci sociálních sítí prezentována a diskutována jejich osoba, firma, konkurenční značky i marketingové kampaně. Monitoring sociálních sítí je určen všem, kteří chtějí mít přímou zpětnou vazbu od zákazníků různých věkových a sociálních skupin a zajímá je, jaké emoce vyvolává jejich osoba, společnost, značka, nový produkt či služba, uvádí Eva Eliášová, obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media. Dodává, že pro firmy je důležitým marketingovým nástrojem monitorujícím komunikaci jejich aktivit.

Martin Vobr, předseda představenstva společnosti doplňuje, že výstupy ze sociálních médií stejně jako redakční a inzertní příspěvky klienti k dispozici na jednom místě, což jim umožňuje pohodlnou práci a orientaci v datech. Díky monitoringu sociálních sítí mohou naši klienti včas reagovat na případné negativní reakce, nebo sledovat strategické záměry a aktivity konkurence i hodnotit úspěšnost reklamních kampaní svých a konkurenčních, upřesňuje Vobr.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).