Děláte propagaci firmy pomocí videa? Nezapomínejte na důležitou věc

Sdílet

3.2.25 / 3x / tiktok, video, natáčení Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

Při tvorbě videa pro sociální sítě by firmy neměly zapomínat na důležitou věc. A tou jsou titulky. Jsou totiž stále využívané u mluvených videí, kdy se počítá s tím, že uživatel jednotlivé příspěvky na síti v rychlosti prohlíží.

Pokud máte cokoli mluveného a nejsou tam titulky, uživateli prostě nemusí dojít, že je tam hlas, že se tam o něčem mluví a v prohlížení jede dál. Vy tak ztrácíte jeho pozornost, upozornila v rozhovoru pro Podnikatel.cz Katka Pavlíčková z agentury BGRAM. Titulky jsou tak přímo nutností.

Video z fotek? Zapomeňte

Na videa tvořená z fotek by ale firmy měly zapomenout. Jedná se bohužel o nešvar z 90. let, který se tu drží dodnes. A protože tehdy nebyly tak dostupné kamery a stříhací software, tak se právě dělala videa z fotek, připomíná Ondra Hájek z agentury BGRAM.

Hájek proto nedoporučuje taková videa vůbec vytvářet. Důvodem je strojové čtení videa, které pak podobné výtvory ihned odhalí. Strojové čtení totiž dokáže jednoduše odhalit, zda se obraz ve videu hýbe nebo je statický. 

Takové video pak uvidí násobně nižší procento lidí, než kdyby si s tím uživatel dal skutečnou práci, uzavírá Hájek.

Více píšeme v článku

Změny na Instagramu. Co to znamená pro firemní profily? Přečtěte si také:

Změny na Instagramu. Co to znamená pro firemní profily?

Autor aktuality

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).