Nemá reklamu, přesto trhá rekordy. Prodej Thermomixu v Česku posiluje

Sdílet

Thermomix Autor: Vorwerk CS
Ilustrační obrázek

Společnost Vorwerk CS, která v Česku zastupuje značky Thermomix a Kobold, má za loňský rok nejvyšší čistý obrat posledních let. Dostal se na částku 685 milionů korun, to vše bez reklamy.

Meziročně tak obrat posílil o 14 %. Česká pobočka je tak nejúspěšnější v rámci celé skupiny. Čistý zisk společnosti se dostal na 15 milionů korun. V obou našich divizích, Thermomix a Kobold, jsme zaznamenali silnou výkonnost. Daří se nám potvrzovat důvěru zákazníků v kvalitu i funkčnost našich produktů, komentuje Anna Semenowicz, generální ředitelka společnosti Vorwerk Česká republika.

Vorwerk neinvestuje do reklamy, sází na přímý prodej

Vorwerk stále sází na přímý prodej, tedy osobní kontakt obchodního zástupce se zákazníkem. Přístroje jsou prezentovány v domácím prostředí zákazníků, a součástí servisu jsou i následné konzultace a poradenství. Čeští zákazníci jsou zvídaví, nároční a zároveň velmi loajální, doplňuje Semenowicz.

Vorwerk CS působí na českém trhu již od roku 1992 a za tu dobu si produkty značky pořídilo téměř 400 000 domácností. Společnost plánuje v růstu pokračovat i v roce 2025. Kromě nových produktových inovací hodlá dále posilovat osobní prodej a budovat síť obchodních poradců.

Nejznámějším produktem společnosti je Thermomix. Kuchyňský robot zvládne několik úkonů najednou. Umí sekat, mísit, mixovat, míchat, hnětat a šlehat. K tomu přidává vaření, ohřívání, vaření v páře, emulgování a navíc obsahuje i integrovanou váhu a přehledný ovládací tablet s možností tisíce receptů, které navádí uživatele krok za krokem. Nedávno představila společnost Vorwerk CS novou verzi TM7. Recenzi na jeho předchozí verzi si můžete přečíst na sesterském serveru Vitalia.cz.

Kuchyňský robot Thermomix. Proč má tolik fanoušků a je tak příšerně drahý? Přečtěte si také:

Kuchyňský robot Thermomix. Proč má tolik fanoušků a je tak příšerně drahý?

Autor aktuality

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).