Jana Šobotníková

Profilkovka Jana Šobotníková

Jana vystudovala Vysokou školu finanční a správní v oboru Marketingová komunikace. Digitálnímu marketingu se věnuje přes deset let a momentálně má na starosti tvorbu marketingových strategií v rámci digitální agentury Sherpas. Je autorkou ebooku o e-mail marketingu a držitelkou několika odborných certifikací Googlu a dalších nástrojů digitálního marketingu.

WWW: https://www.sherpas.cz

Nejčtenější články autora

  1. Není e-mail jako e-mail: Víte, v čem se liší prodejní e-mail od retenčního?  11. 2. 2022
  2. Nepodceňujte tvorbu e-mailové šablony, váš e-mailing může povznést i pohřbít  17. 8. 2022
  3. Víme, jak získat kontakty na e-mailing, aby to bylo legální a zároveň smysluplné  17. 6. 2022
  4. Jak na emailing? Návod na e-mail marketing krok za krokem  2. 2. 2022
  5. Obsah je král, ale bez správného nastavení e-mailingové kampaně vám bude k ničemu  16. 9. 2022
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).