Chlapů mezi regály bude brzy jako šafránu, vystačí si s e-shopy

2. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 258398
Počítač, internet a polední pauza. Ideální kombinace podmínek pro nákupy mužů. V e-shopech utrácejí víc a častěji než ženy.

Online nákupy se mnohem více týkají můžu než žen. Na utrácení v e-shopech oceňují možnost porovnat ceny, prodrat se referencemi a hodnotícími kritérii. Chválí si také možnost nákupu bez front a nepříjemného prodírání se regály. Do online košíku vkládají nejčastěji elektroniku, nářadí, ale také oblečení. Za online nakoupené zboží tak z jejich účtu odchází více peněz, než z účtů opačného pohlaví.

Čtěte také: 3 tipy na úchvatné britské eshopy, které mají dopravu do Česka zdarma


www.isifa.cz

Muži nakupují v e-shopech víc než ženy.

I když se rozdíl v procentuálním rozložení zákazníků a zákaznic e-shopů postupně zmenšuje, tak stále muži mají prim v objemu utracených peněz, což se ročně pohybuje kolem 10 000 korun. Je to dáno především sortimentem, který nakupují. Ženy většinou objednávají oblečení a drobnosti do domácnosti, říká Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz.

Čtěte také: Video na webu zvyšuje atraktivitu i šanci na lepší pozici ve vyhledávači

V práci je na online nákup největší klid

Polední pauza je ideální čas, kdy nakupovat. Týká se to především lidí, kteří mají internet jako pracovní nástroj. Neruší je děti, partneři a ani nemusí chvátat se svým rozhodnutím. S rozmachem chytrých telefonu a tabletů jsme také zaznamenali i větší míru objednávek z těchto zařízení. Tím, že nejsou lidé nucení být u počítače nebo notebooku, tak přes ně nakupují také ve volných chvílích a při nenáročných aktivitách, jako je například sledování televize, komentuje Miroslav Uďan.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).